Gå til innhold

"Kosevenn"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har våre kosevenn lenge for en gift mann. Han har fått alt han ville ha av meg. Har våre han sin skitne kvinne på mobilen! Jeg vet dere kommer til å hate mitt innlegg.

Var lenge tynn og såg ut som en slank vakker kvinne. Har lagt på meg litt. Er ikke like tynn lengre.

Nå vil han bare være venn.

Har blitt ghostet og det gjør så vondt.

Hører mindre og mindre fra han.

Det er blitt følelser inni bildet som absolutt ikke skulle våre der. Sitter igjen såret og fortvilet.

Hva nå? Sende en siste melding og si takk for alt, du betydde så mye for meg. Men nå er det forbi. Vi er BARE venner og sånn vil det forbli.

Hva nå!

Anonymkode: e9dc3...e36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

… hæ?

Anonymkode: 809a3...f14

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

KI-poesi…? 😅

Anonymkode: 8c7db...ac2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Våre = vært

Hvorfor være kosevenn for en gift mann? Hva skjedde med respekt for seg selv og si neitakk? I de fleste tilfeller med opptatte menn, blir dere bare noen å bruke. Har aldri skjønt, og kommer aldri til å skjønne, hvorfor begi seg ut med opptatte "menn". 🤦‍♀️

Anonymkode: 7e5a6...aeb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

… hæ?

😂😂😂

Jeg og tenkte hæ?? Forstår ikke språket eller innlegget🙈

Anonymkode: 3be5f...589

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han synes du er blitt feit. Kanskje konen har mistanker, eller har begynt å kose med ham igjen. 
Kanskje det er et tegn på at du heller bør gå for noe annet enn en opptatt mann. 

Anonymkode: 6c69f...ee5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Våre = vært.

feil i setningen!

Gikk fra vennskap over til noe mer, nå tilbake til vennskap! 

Vanskelig når det er følelser inni bildet.

Hvordan skrive det til han! Avslutning! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Våre = vært.

feil i setningen!

Jeg tror du må definere for oss hva du mener med "kosevenn", for det uttrykket har jeg aldri hørt om (er sikkert ikke alene om det heller). Er det noe man møtes for klemmer, er det kun mental nærhet, er det en du har sex med eller hva? Dette innlegget er så vagt på mange måter at det er vanskelig å hjelpe deg. 

Uansett: Hvis du har en person i livet ditt du ikke vil ha kontakt med mer fordi du har utviklet følelser, og særlig hvis han er gift, er det bare å blokke han på alle kanaler og gå cold turkey. Du trenger ikke skrive til han, du skylder han ingenting, og det å kutte han helt er det beste for deg også slik at du kommer over han raskest mulig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror du må definere for oss hva du mener med "kosevenn", for det uttrykket har jeg aldri hørt om (er sikkert ikke alene om det heller). Er det noe man møtes for klemmer, er det kun mental nærhet, er det en du har sex med eller hva? Dette innlegget er så vagt på mange måter at det er vanskelig å hjelpe deg. 

Uansett: Hvis du har en person i livet ditt du ikke vil ha kontakt med mer fordi du har utviklet følelser, og særlig hvis han er gift, er det bare å blokke han på alle kanaler og gå cold turkey. Du trenger ikke skrive til han, du skylder han ingenting, og det å kutte han helt er det beste for deg også slik at du kommer over han raskest mulig.

Kosevenn!! Beklage. Muligens litt rar tekst og begynne med.

Mange som lure på hva jeg mener med det. ?

Kort fortalt. Han er en venn, men en venn som jeg har blitt en elskerinne for over mobilen! 

Ingen fysisk kontakt! Bare kos over mobilen. Høres sikkert rart ut men når en er mye alene. Så kan det være godt og ha noen som bryr seg og du føler deg elsket på alle måter. At noen liker deg for den du er. Og sier de rette ord og føle at noen synest du vakker og vil ha deg! 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ville jeg kalt en nettvenn eller telefonvenn. 
Og det fører jo ingen sted hen, samtidig som han er gift og kanskje er lei av å sitte på mobilen. 

Anonymkode: 6c69f...ee5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det ville jeg kalt en nettvenn eller telefonvenn. 
Og det fører jo ingen sted hen, samtidig som han er gift og kanskje er lei av å sitte på 

Vi er venner utenfor mobilen! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har våre kosevenn lenge for en gift mann. Han har fått alt han ville ha av meg. Har våre han sin skitne kvinne på mobilen! Jeg vet dere kommer til å hate mitt innlegg.

Var lenge tynn og såg ut som en slank vakker kvinne. Har lagt på meg litt. Er ikke like tynn lengre.

Det er blitt følelser inni bildet som absolutt ikke skulle våre der. Sitter igjen såret og fortvilet.

Hva nå? Sende en siste melding og si takk for alt, du betydde så mye for meg. Men nå er det forbi. Vi er BARE venner og sånn vil det forbli.

Hva nå!

Bli veltrent og smashing vil være din hevn. 

Anonymkode: 3cb54...a1b

AnonymBruker
Skrevet

Hva nå!

Men du skjønte det aldri ville bli dere to siden han var gift? 

Ville ikke sendt noen ting. 

Bare tatt hintet.

Anonymkode: 3cb54...a1b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Våre = vært.

feil i setningen!

Du burde virkelig ikke skrive noe som helst mer til han, den meldingen du sendte var allerede... Ja. Desperat (og litt passivt aggressiv nesten).

Hva vil du ha ut av å skrive mer? Han er fullstendig klar over dine følelser. At du trygler, vil kun gjøre at han får mindre lyst på deg. 

Det beste du kunne gjort, var å late som om du ikke brydde deg, være helt nonchalant, gå videre som om hab ikke betyr noe for deg. Det ville kanskje gjort han mer interessert, men det er allerede for sent etter den meldingen du sier du sendte. 

Gå videre. Han brukte deg for sex og hvis du vil ha den minste snev av respekt videre, så hever du hodet. Trygling vil ikke gjøre deg mer attraktiv for en mann, noensinne. 

Anonymkode: fa137...631

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har våre han sin skitne kvinne på mobilen!

😂

Anonymkode: 9f185...f23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har våre han sin skitne kvinne på mobilen!

At det var? 

Anonymkode: 439cc...219

AnonymBruker
Skrevet

Venner utenom mobilen? Men dere har ikke fysisk kontakt? Nei du har en greie slik det er normalt at gifte menn adder damer på snap for å sexte og onanere med på film eller cam. Perioder jeg åpner snap renner det inn av opptatte menn som søker dette og det er så vanlig at de er åpne om det. No shame liksom, de tenker det ikke er ekte utroskap siden de ikke møter damer ( de fleste ønsker å få til møter også) altså jeg er ikke noens nummer 2 , det er helt uaktuelt, så jeg bare observerer at dette skjer mye men er ikke en del av det.  Ikke veldig vanskelig å få en mann/ kjæreste så at noen gidder å dele med noen skjønner jeg ikke . Men altså at damer med opptatte menn burde gjøre en research på mannen sin tlf? Oh yes!

Anonymkode: 8face...b78

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan kjenne meg igjen i det du beskriver ts. Har opplevd samme dynamikken selv, fra å være gode venner med en gift mann, til at ble noe mer (telefon + litt til…), til at vi nå har kuttet all kontakt fordi det forbudte holdt på å bli oppdaget.

I mitt tilfelle fikk vi begge følelser for hverandre, da er på en måte vennskapet ødelagt så lenge han ikke vil forlate kona. Jeg er i hvert fall nødt til å ha full avstand skal jeg komme meg ut av det. Tror nok han ønsker at vi kan gå tilbake til sånn det var (vennskap), men det klarer jeg ikke uten at det gjør vondt i hjertet. Det er en konsekvens av det vi har gjort, og en reell sorg for oss begge. Jeg har sagt han kan ta kontakt igjen dersom det er aktuelt at vi kan bli noe mer enn venner en dag.

Så mitt råd er: kom deg vekk og bryt all kontakt. Du har ikke noe ansvar for å gjøre det «slutt». Det er han som sitter på makta over både sitt og ditt liv her. Du skylder ham ingenting.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

mitt tilfelle fikk vi begge følelser for hverandre, da er på en måte vennskapet ødelagt så lenge han ikke vil forlate kona.

Hvordan kan det være aktuelt med et forhold med fyr som beviselig ikke er til å stole på?!🤔

Anonymkode: e3d34...446

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan kan det være aktuelt med et forhold med fyr som beviselig ikke er til å stole på?!🤔

Anonymkode: e3d34...446

Fordi jeg har levd lenge nok til å se at også bra menn av og til forlater kona, men bare hvis det er noen som venter på ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...