Gå til innhold

Ris, dask, kiling- tenner du på det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enten gi, få eller begge deler?  Eller noe som ligner?

Anonymkode: 88cf7...3c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei gjør ikke det 

• Liker 2
Skrevet

Nei

Anonymkode: 03dac...090

• Liker 3
Skrevet

Kan like å få en smekk med flat hånd på rumpa like før jeg kommer, altså langt uti sexen når den er på det mest intense.

Det altså ikke slik at jeg BLIR tent av det, men jeg kan like det når jeg allerede ER tent, det er en vesentlig forskjell.

Og det gjelder kun smekk med flat hånd, ikke noen form for leketøy som pisk/paddle o.l.

Kiling er det motsatte av tennende for meg. Hater det. Hadde blitt rett ut rasende hvis han ødela stemninga ved å kile meg.

Anonymkode: 253d2...a24

• Hjerte 1
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Bare tanken er tvert i mot skikkelig avtennende.

Anonymkode: 8de1b...12e

• Liker 2
Skrevet

Sorry, kom i skade for å trykke på anonym. Får ikke slettet, så prøver på nytt:

Anonymkode: 8de1b...12e

Skrevet

Faderullan, hva er det som skjer. Admin, please slett de to over. 

• Liker 1
Skrevet

Rett og slett hater kiling! Det gjør meg bare skikkelig irritert

Skrevet

Veldig avvennende med ubehag . Har null interesse for sånt

Anonymkode: c4242...674

Skrevet

Killing: du risikerer et hardt ballespark. Jeg gjør hva som helst for å få slutt på idiotien inkludert ballespark på den som gjør det.

Ris og dask: nei. Jeg ville bare sett dumt på deg og spurt deg hva pokker du driver på med. Det gir ingen tenning, opphisselse eller nytelse.

Anonymkode: c0671...ac7

• Liker 2
Skrevet

Nei takk. 

Anonymkode: 797c9...990

Skrevet

Jeg matchet med en på Tinder som virket såpass giret på lekeslåssing og kiling at jeg avlyste en planlagt date. Jeg hater det så intenst at jeg aldri ville risikert å date en som likte sånt, enten det var seksuelt, eller for gøy 😱Kiling gjør meg direkte voldelig. Vi var begge 40+ 

Anonymkode: 71a88...dfe

• Nyttig 1
Skrevet

Absolutt overhodet ikke!

Det er fullstendig avtennende, både utenom, før, under og etter sex for meg! Kiling er i tillegg så ille at jeg risikerer å slå hardt og målrettet for å få slutt på det - skal sies at jeg alltid advarer om det tidlig i et forhold. De ytterst få som ikke har greid å la være å prøve, fordi de ikke har trodd at jeg kan reagere slik, de har fått én advarsel, før jeg slo, og da slår jeg reflektorisk og hardt. Tror det trigger en grunnleggende fight-modus, for reaksjonen er som om jeg var i livsfare, det er svært kort tid jeg greier å holde igjen og gi én advarsel før jeg ikke greier å holde igjen. 

Om dette er noe du tenner på å enten få eller gjøre, Ts, så er det helt avgjørende at du snakke med partner om dette i omstendigheter hvor dette er helt uaktuelt, og i påkledd og ikke-seksuelle situasjoner!

Finn en partner som liker det samme, og respekter den andres grenser om den ikke ønsker noe av dette. Det er ikke noe galt i å like dette hvis det skjer mellom to samtykkende voksne som begge tenner på det.

Anonymkode: 4cb99...265

Skrevet (endret)

Jeg har ingenting imot at han dasker meg lett på rumpa. Han gjør det ikke så ofte, så når han gjør det så sier jeg gjerne "mer av sånn 😁". Jeg klapser han på rumpa innimellom også 😁 Han sier ingenting negativt på det. 

Jeg er ikke spesielt kilen, så det har ingen effekt på meg. 

Endret av Mardina
Skrevet

Kiling hater jeg.. Det er rett og slett tortur. Samme som å bli strøket på. Det går ikke. Det gjør skikkelig vondt, rett og slett.

Ris eller dask går veldig fint, både før ig under akten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...