AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Finnes det faktisk noe mer harry enn å kjøre rundt i Tesla akkurat nå? For ikke å snakke om alt det umoralske bak et slikt valg.. Anonymkode: 8c78b...08f 2
Kålrota Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Det er bare en bil. Slapp av. (Jeg kjører en gammel Golf, men klarer ikke å ha så mye engasjement rundt en bil). 3 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Nei, jeg kan ikke komme på noe Anonymkode: 7ff67...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Så bra! Da er det ikke harry å kjøre 29 år gammel senka Chevrolet Tahoe DIESEL V8 lenger 😃😃😃 Anonymkode: 6c08f...628
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Finnes det noe mer harry enn å lage harry-tråder på KG? Neppe. Anonymkode: 4604b...039 3 1
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #7 Skrevet 58 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Finnes det faktisk noe mer harry enn å kjøre rundt i Tesla akkurat nå? For ikke å snakke om alt det umoralske bak et slikt valg.. Anonymkode: 8c78b...08f Synes alle som er opptatt av bil er harry jeg. Like harry som lastebilsjåfører som krangler om Volvo eller Scania er best liksom. Herregud. Anonymkode: 16733...619 3
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #8 Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Finnes det noe mer harry enn å lage harry-tråder på KG? Neppe. Anonymkode: 4604b...039 Er det ikke sossete nok? 🤣🤣 Anonymkode: 6c08f...628
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #9 Skrevet 50 minutter siden Jeg er elsker min Tesla! 🤩 Anonymkode: ecd87...4c7 1
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #10 Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er elsker min Tesla! 🤩 Anonymkode: ecd87...4c7 Det gjør jeg også. Er jeg harry av den grunn, står jeg støtt i det. Anonymkode: 6590c...1c7
alli634 Skrevet 17 minutter siden #11 Skrevet 17 minutter siden Jeg er ganske harry, hører på bydgamusikk og country. Kjører Teslaen min med et smil og bryr meg nada om hva folk måtte synes 😄
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #12 Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Finnes det faktisk noe mer harry enn å kjøre rundt i Tesla akkurat nå? For ikke å snakke om alt det umoralske bak et slikt valg.. Anonymkode: 8c78b...08f Kina bil Anonymkode: 83dc2...0cc
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #13 Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Så bra! Da er det ikke harry å kjøre 29 år gammel senka Chevrolet Tahoe DIESEL V8 lenger 😃😃😃 Anonymkode: 6c08f...628 Veldig anonym, ser nesten gravfølge ut Anonymkode: 83dc2...0cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå