Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle bestille fra Temu i dag. Jeg kundevennlig meg 7 gratis varer blandt ett utvalg Temu kom med. Side utvalget var stort og i mine interesser, så valgte jeg disse 7 gavene. Etter det bestilte jeg de varene jeg i utganspunktet skulle ha. Nå i ettertid så ser jeg ikke de varene i bestillingen min.

Er dette bare lureri eller vises ikke disse gavene i bestillingen? Det er første gang jeg benytter meg av denne gratis muligheten, så vet ikke om dette er troverdig eller ikke.

Anonymkode: 61efc...575

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er dette bare lureri eller vises ikke disse gavene i bestillingen? Det er første gang jeg benytter meg av denne gratis muligheten, så vet ikke om dette er troverdig eller ikke.

Du får vente og se hva som eventuelt dukker opp.

Anonymkode: 5add3...acd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg skulle bestille fra Temu i dag. Jeg kundevennlig meg 7 gratis varer blandt ett utvalg Temu kom med. Side utvalget var stort og i mine interesser, så valgte jeg disse 7 gavene. Etter det bestilte jeg de varene jeg i utganspunktet skulle ha. Nå i ettertid så ser jeg ikke de varene i bestillingen min.

Det er kun om du bestiller av de varene de viser du kan bestille 

Anonymkode: d257e...ad3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare tull. 
Hvis du leser betingelsene så får du disse «gratis» gjenstandene dersom du bestiller for en viss sum i etterkant (ikke den summen du må bestille for for at bestillingen i det hele tatt skal gå igjennom, det er «trinn» med beløp du må bestille for også «tjener du opp» 1 gave for hvert «nivå» du når) Betingelsene og antall liksom-gaver varierer, så vanskelig å si nøyaktig hva som gjelder her.

Den gode nyheten er at du kan avbestille dersom de ikke har sendt pakken enda.

Anonymkode: 2d981...603

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er bare tull. 
Hvis du leser betingelsene så får du disse «gratis» gjenstandene dersom du bestiller for en viss sum i etterkant (ikke den summen du må bestille for for at bestillingen i det hele tatt skal gå igjennom, det er «trinn» med beløp du må bestille for også «tjener du opp» 1 gave for hvert «nivå» du når) Betingelsene og antall liksom-gaver varierer, så vanskelig å si nøyaktig hva som gjelder her.

Den gode nyheten er at du kan avbestille dersom de ikke har sendt pakken enda.

Anonymkode: 2d981...603

Jeg trenger ikke avbestille, jeg bestilte jo varer jeg skulle ha. Kommer ikke disse gavene, så er det ikke noe jeg kommer til å klage til Temu for heller, men da vet jeg at det er lureri.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er kun om du bestiller av de varene de viser du kan bestille 

Anonymkode: d257e...ad3

Jeg valgte bare varer de viste, så blir spennende å se om det kommer eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg valgte bare varer de viste, så blir spennende å se om det kommer eller ikke.

Hvis du bestillwr for minimumbeløpet, får du den siste (minst verdifulle) gaven du valgte. Dette er kun så lenge du fullførte bestillingen innen tidsrommet beskrevet. Hvis du har klikket deg ut for å søke opp noe feks, så kan du ha lukket gavemuligheten. 

Du har 48 timer på deg på å "oppnå" alle fem gavene. 

For neste bestilling er det en ny munstepris, litt høyere - bestiller du for denne, får du den nest siste gaven du valgte.

Deretter, tredje bestilling har enda en litt høyere minstepris osv. 

Femte gaven er verdt mest. 

Anonymkode: 59e45...51c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...