Superwoman9 Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Hei! Jeg er veldig glad i å gå på fjellturer og være ute i naturen. Det gir meg SÅ mye, men ingen av mine venninner eller familiemedlemmer eller min samboer deler den samme lidenskapen på samme måte som jeg gjør. Er det noen kvinner her på ish samme alder som har det likt og ønsker å bli fjellbuddies? Gjerne ta kontakt med meg på melding! Jeg er en kvinne på straks 33 år. 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Kan jeg bare kjapt spørre hvor i landet det er snakk om? Det er jo ikke vits for de i nord å kontakte deg om du bor på Lindesnes f.eks. Anonymkode: d8402...83f 2
Superwoman9 Skrevet 4 timer siden Forfatter #3 Skrevet 4 timer siden Selvsagt! Jeg holder til helt sør:-)
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Superwoman9 skrev (42 minutter siden): Hei! Jeg er veldig glad i å gå på fjellturer og være ute i naturen. Det gir meg SÅ mye, men ingen av mine venninner eller familiemedlemmer eller min samboer deler den samme lidenskapen på samme måte som jeg gjør. Er det noen kvinner her på ish samme alder som har det likt og ønsker å bli fjellbuddies? Gjerne ta kontakt med meg på melding! Jeg er en kvinne på straks 33 år. Led forumsreglene… Anonymkode: 45a8e...460
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Led forumsreglene… Anonymkode: 45a8e...460 Er vel kun admin som kan det vel? Lede reglene? Anonymkode: 66c3d...13c 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Hvilke fjell går du på helt i sør? Det er jo ingen fjell her, bare "hei". Må vel minst et par timer nordover for å finne noe som ligner på fjell. Anonymkode: 40b69...7e5 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Superwoman9 skrev (24 minutter siden): Selvsagt! Jeg holder til helt sør:-) Kjipt, eller selvfølgelig ikke sånn ment, men kunne gjerne tenkt meg å sendt deg en melding og blitt med på noe slikt men jeg bor vest, i regnbyen. Men jeg håper du finner noen tursjeler og får gode turer i fellesskap med hyggelige folk 😊 Anonymkode: d8402...83f
Superwoman9 Skrevet 3 timer siden Forfatter #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjipt, eller selvfølgelig ikke sånn ment, men kunne gjerne tenkt meg å sendt deg en melding og blitt med på noe slikt men jeg bor vest, i regnbyen. Men jeg håper du finner noen tursjeler og får gode turer i fellesskap med hyggelige folk 😊 Anonymkode: d8402...83f Send meg en melding vel!
Superwoman9 Skrevet 3 timer siden Forfatter #9 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilke fjell går du på helt i sør? Det er jo ingen fjell her, bare "hei". Må vel minst et par timer nordover for å finne noe som ligner på fjell. Anonymkode: 40b69...7e5 Uenig, masse fjell her!
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden Hr du hørt om DNT? Der finner du likesinnede. Anonymkode: 08b0c...acf 1
Superwoman9 Skrevet 3 timer siden Forfatter #11 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hr du hørt om DNT? Der finner du likesinnede. Anonymkode: 08b0c...acf Takk for tips! 🙂
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden Superwoman9 skrev (7 minutter siden): Uenig, masse fjell her! Hvor? Og hvilke? Anonymkode: 40b69...7e5
Superwoman9 Skrevet 3 timer siden Forfatter #13 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor? Og hvilke? Anonymkode: 40b69...7e5 Last ned fjelltoppjakten, så ser du en haug 🙂
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden Superwoman9 skrev (5 minutter siden): Last ned fjelltoppjakten, så ser du en haug 🙂 Ha-ha-ha, den har jeg, og det er ikke fjell, nei. Her i sør er punktene i fjelltoppjakten bare knauser eller åser. Typ 80 m.o.h og 15 minutters gange fra parkeringa. Det er ikke definert som fjell i min bok i allefall, så navnet på appen er misvisende. Koselige turmål, for all del, men det er ikke fjell. Anonymkode: 40b69...7e5
Superwoman9 Skrevet 3 timer siden Forfatter #15 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ha-ha-ha, den har jeg, og det er ikke fjell, nei. Her i sør er punktene i fjelltoppjakten bare knauser eller åser. Typ 80 m.o.h og 15 minutters gange fra parkeringa. Det er ikke definert som fjell i min bok i allefall, så navnet på appen er misvisende. Koselige turmål, for all del, men det er ikke fjell. Anonymkode: 40b69...7e5 Jeg ler. Jeg liker fjelltoppene her i sør jeg 🙂 men jeg kunne ønske vi hadde litt heftigere fjell ja!
Superwoman9 Skrevet 3 timer siden Forfatter #16 Skrevet 3 timer siden Superwoman9 skrev (Akkurat nå): Jeg ler. Jeg liker fjelltoppene her i sør jeg 🙂 men jeg kunne ønske vi hadde litt heftigere fjell ja! Beklager, jeg mener at jeg liker fjellknausene våre :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå