AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg har nettopp kjøpt min første leilighet. Skal snart flytte inn og jeg har så lyst på en innekatt. Men jeg må få det godkjent fra de andre i samme blokk. Vet at det er en hund i samme oppgang. Hva er sjansen for at jeg ikke får det godkjent? Hvis en sier nei så ødelegger det for meg Anonymkode: c82fb...2fc
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stakkars katt. Anonymkode: 4ad3c...8a1 Finnes uendelig mange innekatter i Norge og de har det helt fint. De kattene det er synd på, er de som bor ute på gårder for å jakte mus men som ikke får veterinæroppfølging og ikke kastreres så det blir store kolonier med mange katter som lider. Anonymkode: bf4d4...0bf 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Stakkars katt. Anonymkode: 4ad3c...8a1 Var ikke det jeg spurte om 😅 Anonymkode: c82fb...2fc
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Hva står det om dyrehold i borettslaget/sameiet? At det må søkes om? Anonymkode: 901ee...634
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Finnes uendelig mange innekatter i Norge og de har det helt fint. De kattene det er synd på, er de som bor ute på gårder for å jakte mus men som ikke får veterinæroppfølging og ikke kastreres så det blir store kolonier med mange katter som lider. Anonymkode: bf4d4...0bf Selvfølgelig mer synd på de, synes ikke en innekatt i en leiliGhet er greit likevel. Et stort hus med leiegård, kanskje. Anonymkode: 4ad3c...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig mer synd på de, synes ikke en innekatt i en leiliGhet er greit likevel. Et stort hus med leiegård, kanskje. Anonymkode: 4ad3c...8a1 Det er mange farer utendørs, verken innekatt eller utekatt er bedre enn det andre. Anonymkode: bf4d4...0bf
AnonymBruker Skrevet akkurat nå #8 Skrevet akkurat nå AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva står det om dyrehold i borettslaget/sameiet? At det må søkes om? Anonymkode: 901ee...634 Ja, at alle i blokken må godkjenne det. Anonymkode: c82fb...2fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå