Gå til innhold

Anbefalte sexleketøy

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en mann som ønsker å tilfredsstille min kjæreste enda mer. Vi har luftet tankene rundt sexleketøy, men her er det mye å ta av og ingen av oss har mye erfaring med dette fra før. Hun eier ikke en dildo/vibrator eller lignende fra før, så jeg ønsker å kjøpe noe jeg kan bruke på henne som typ en vibrator. Er det noen erfaringer her inne rundt dette? Hvilke produkter er testet og funnet tilfredsstillende? Gjerne også noe som du har brukt sammen med din partner.

Anonymkode: e61df...e21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Parvibrator fra We-Vibe er nice. Da får begge stimuli under sex. 

Kona har en Womanizer om hun bruker alene, og mens jeg ser på og jeg onanerer. 

Anonymkode: f9dfc...89c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er en mann som ønsker å tilfredsstille min kjæreste enda mer. Vi har luftet tankene rundt sexleketøy, men her er det mye å ta av og ingen av oss har mye erfaring med dette fra før. Hun eier ikke en dildo/vibrator eller lignende fra før, så jeg ønsker å kjøpe noe jeg kan bruke på henne som typ en vibrator. Er det noen erfaringer her inne rundt dette? Hvilke produkter er testet og funnet tilfredsstillende? Gjerne også noe som du har brukt sammen med din partner.

Anonymkode: e61df...e21

Det kommer litt an på hvordan hun er skrudd sammen selv. Mesteparten av min erfaring med leketøy er med en kvinne som meget lett får orgasme av PIV alene og har en meeeget følsom klitoris. Dessuten synes hun at dess mer naturtro leketøy er, dess mer aversjon får hun for å bruke dem. For henne passet den på bildet under meget bra. Det er en relativt ny og avansert Womanizer med 14 forskjellige stimuleringsmønster som kan brukes med 3 forskjellige styrkenivåer. På den laveste innstillingen er det nesten vanskelig å merke at den er i gang. Perfekt for de mest følsomme. På de sterkeste innstillingene ville hun antagelig hoppet i taket. Fullstendig uaktuelt for henne, men kanskje aktuelt for dem som krever voldsom stimulering for å komme i mål.

Som mann kan du bruke den på partneren, men den er ikke ment for penetrering dersom du er ute etter visuell stimulering for egen del. Men om du er som meg, det vil si at det du tenner på er partnerens nytelse, så er det kanskje mer aktuelt å kikke opp mot ansiktet...... Der vil du se effekten. (Og så kan hun sikkert snakke også....)

20260410_141423.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...