Sannhetsøkende Skrevet mandag kl. 13:14 #121 Skrevet mandag kl. 13:14 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei, gudene veit. Sannheten er vel at han ikke hadde tenkt en eneste tanke overhodet om hva jeg kunne synes om å bli vist bilder og videoer av andre damer eller høre at eksen har digge pupper. Og det morsomme er at noen av dem faktisk drister seg til å si at det "ikke ville ha brydd dem hvis du gjorde det samme", helt uten å skjønne at de bare gjør det for å vinne diskusjonen. Selvfølgelig hadde de brydd seg, som regel har de allerede vist det, og kan være utrolig sårbare skulle de bare mistenke at du kunne ha øye til noen som er kjekke, selv når det ikke er grunn til det. Sant å si tror jeg ingenting av det der er ondt ment. Men det gjør det ikke noe bedre å ende på at man dater en tanketom type. Anonymkode: 08ad6...be3 De hadde ikke tålt det. Derfor bør de gå mer inn i seg selv før de snakker sånn til en date. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:28 #122 Skrevet mandag kl. 16:28 Sannhetsøkende skrev (På 12.4.2026 den 16.50): Har du tenkt og gi han en sjanse ts, eller er det over nå? Det går mer og mer mot slutten, tenker jeg. Er sliten av å være den eneste som kjemper for forholdet… Trådstarter Anonymkode: 7595b...5dc 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:40 #123 Skrevet mandag kl. 16:40 Sannhetsøkende skrev (3 timer siden): De hadde ikke tålt det. Derfor bør de gå mer inn i seg selv før de snakker sånn til en date. Yes. Men det får de finne ut av selv. Jeg har bare ett liv. Anonymkode: 08ad6...be3 1 1
Sannhetsøkende Skrevet tirsdag kl. 02:20 #124 Skrevet tirsdag kl. 02:20 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det går mer og mer mot slutten, tenker jeg. Er sliten av å være den eneste som kjemper for forholdet… Trådstarter Anonymkode: 7595b...5dc Bra! Skap et godt liv for deg og barnet.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:37 #125 Skrevet tirsdag kl. 10:37 Trådstarter her. Mannen innrømmet nylig (omtrent som skryt) at da han var ute på byen for ikke lenge siden, så hadde han sjans på ei dame som var interessert i ham. I følge ham, så virka det som hun ikke hadde hatt sex på lenge 😳 Mannen sier han ikke rørte dama, men at han hadde gjort det om han var en fri mann, fordi hun så bra ut. Han skjønner ikke hvorfor jeg reagerer. Han var tross alt ikke utro…. Altså. Skal man bare akseptere sånt? Det er jo ikke som jeg har sultet han for sex og nærhet og komplimenter gjennom forholdet… Anonymkode: 7595b...5dc 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:42 #126 Skrevet tirsdag kl. 10:42 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trådstarter her. Mannen innrømmet nylig (omtrent som skryt) at da han var ute på byen for ikke lenge siden, så hadde han sjans på ei dame som var interessert i ham. I følge ham, så virka det som hun ikke hadde hatt sex på lenge 😳 Mannen sier han ikke rørte dama, men at han hadde gjort det om han var en fri mann, fordi hun så bra ut. Han skjønner ikke hvorfor jeg reagerer. Han var tross alt ikke utro…. Altså. Skal man bare akseptere sånt? Det er jo ikke som jeg har sultet han for sex og nærhet og komplimenter gjennom forholdet… Anonymkode: 7595b...5dc Haha nei, det trenger du ikke å akseptere. Om han kun har sjans på én dame når han er ute på byen, er han jo tydeligvis ikke noe catch til å begynne med. Mannen min er mye mer attraktiv enn meg, og blir stadig lagt an på av vakre kvinner. Mye vakrere enn hva jeg er. Så klart sier han nei, han har ingen interesse av dem. Han har valgt meg fordi han liker meg, ikke fordi han ikke har andre alternativer. Anonymkode: 04ec8...858 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:53 #127 Skrevet tirsdag kl. 10:53 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Trådstarter her. Mannen innrømmet nylig (omtrent som skryt) at da han var ute på byen for ikke lenge siden, så hadde han sjans på ei dame som var interessert i ham. I følge ham, så virka det som hun ikke hadde hatt sex på lenge 😳 Mannen sier han ikke rørte dama, men at han hadde gjort det om han var en fri mann, fordi hun så bra ut. Han skjønner ikke hvorfor jeg reagerer. Han var tross alt ikke utro…. Altså. Skal man bare akseptere sånt? Det er jo ikke som jeg har sultet han for sex og nærhet og komplimenter gjennom forholdet… Anonymkode: 7595b...5dc Selvfølgelig skal du ikke akseptere dette. Du kan si til ham at siden han var så tydelig på at han hadde ligget med denne dama hvis han var singel, så har du kommet fram til at han burde være det. At du har gitt ham nok sjanser og at dette skrytet hans var spikeren i kista, nå er du ferdig. Avslutt dette, slik at han kan gjøre akkurat som han vil. Og da kan du endelig få muligheten til å finne noen som vil ha deg. Anonymkode: 9818f...e31 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:15 #128 Skrevet tirsdag kl. 11:15 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Trådstarter her. Mannen innrømmet nylig (omtrent som skryt) at da han var ute på byen for ikke lenge siden, så hadde han sjans på ei dame som var interessert i ham. I følge ham, så virka det som hun ikke hadde hatt sex på lenge 😳 Mannen sier han ikke rørte dama, men at han hadde gjort det om han var en fri mann, fordi hun så bra ut. Han skjønner ikke hvorfor jeg reagerer. Han var tross alt ikke utro…. Altså. Skal man bare akseptere sånt? Det er jo ikke som jeg har sultet han for sex og nærhet og komplimenter gjennom forholdet… Anonymkode: 7595b...5dc Sykt. Slike "menn" burde være singel for alltid, han har ingenting i et monogamt forhold å gjøre. Anonymkode: 4a5af...fd3 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:27 #129 Skrevet tirsdag kl. 11:27 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Trådstarter her. Mannen innrømmet nylig (omtrent som skryt) at da han var ute på byen for ikke lenge siden, så hadde han sjans på ei dame som var interessert i ham. I følge ham, så virka det som hun ikke hadde hatt sex på lenge 😳 Mannen sier han ikke rørte dama, men at han hadde gjort det om han var en fri mann, fordi hun så bra ut. Han skjønner ikke hvorfor jeg reagerer. Han var tross alt ikke utro…. Altså. Skal man bare akseptere sånt? Det er jo ikke som jeg har sultet han for sex og nærhet og komplimenter gjennom forholdet… Anonymkode: 7595b...5dc Selvsagt skal man ikke akseptere sånt, han virker jo rett og slett litt tilbakestående som tror at det er innafor å skryte om potensielle "erobringer" til partneren sin. For ikke å snakke om at han åpenbart tror at definisjonen på å være en god partner er å ikke ligge med andre kvinner selv om han får sjansen....hva har du egentlig å tape på dra fra ham? Anonymkode: 38a3d...f4f 1 1
Sannhetsøkende Skrevet tirsdag kl. 13:22 #130 Skrevet tirsdag kl. 13:22 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trådstarter her. Mannen innrømmet nylig (omtrent som skryt) at da han var ute på byen for ikke lenge siden, så hadde han sjans på ei dame som var interessert i ham. I følge ham, så virka det som hun ikke hadde hatt sex på lenge 😳 Mannen sier han ikke rørte dama, men at han hadde gjort det om han var en fri mann, fordi hun så bra ut. Han skjønner ikke hvorfor jeg reagerer. Han var tross alt ikke utro…. Altså. Skal man bare akseptere sånt? Det er jo ikke som jeg har sultet han for sex og nærhet og komplimenter gjennom forholdet… Anonymkode: 7595b...5dc Nei,.dette skal du ikke akseptere nei. Du kan jo fortelle om kjekke menn som prøver seg på deg. Hadde han likt det tror du? Det er rart det der, hva dumme menn sier for å imponere dama si. Dette er for å imponere deg og vise deg at han har sjans på andre damer, men samtidig for å trykke deg litt ned. Opplevd den selv. Men de tåler svært lite tilbake. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå