Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #21 Skrevet 10. april 2006 *kremt* Jeg befinner meg endel i sørlandets hovedstad;9 ← Hmmm..... Ja, lurer på hvordan jeg kan "plutselig gå på deg"...?
Gjest gjest-kristiansand* Skrevet 10. april 2006 #22 Skrevet 10. april 2006 Uff, jeg tror ikke det hadde hjulpet så veldig om vi hadde truffet hverandre.. jeg er også singel, men jeg synes det er vanskelig å ha sex med jenter jeg er usikker på om jeg vil ha et forhold til.. liker ikke å gjøre andre lei seg.. jeg er en seksuelt frustrert hjerteknuser.. hvorfor må alt være så seriøst og vanskelig? Livet suger hvis du ikke er player eller har nok hormoner til å tenne på hva som helst av kjøtt uten riktige former og tilbehør. ← HEEEY! IKKE STJEL SJANSEN MIN HER NÅ!!! SJARMTROLL - du må bare hyle ut.... he he... kanskje du faktisk i virkeligheten er Jenta jeg kunne tenkt meg???
Gjest gjest-kristiansand* Skrevet 10. april 2006 #23 Skrevet 10. april 2006 Hmmm..... Ja, lurer på hvordan jeg kan "plutselig gå på deg"...? ← Dette var faktisk meg som skrev.. og JA - jeg ER fra Kristiansand! 25 år..
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2006 #24 Skrevet 10. april 2006 Dette var faktisk meg som skrev.. og JA - jeg ER fra Kristiansand! 25 år.. ← LOL. Hvem var hvem av dere?? Du får begynne med å få deg en profil her da vet du
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #25 Skrevet 10. april 2006 Holycow... ikke ofte jeg hører jenter være så sugen etter å få seg noe. Selv er jeg mann og vært singel i 2 år. Var fælt i begynnelsen med å "venne seg av" med å ikke ha seg så ofte... men nå, så har jeg faktisk gira ned hele driften og bare lar den tøffe på tomgang. Får heller ruse motoren opp igjen når jeg etterhvert en gang treffer ei dame igjen. Værste av alt, er at jeg faktisk greier å gå på tomgang uten å bli helt ørsk etter å få seg noe. Begynner å lure på om jeg skal bli monk... gud å herlig verden hadde vært om man kunne kurere vekk hele seksualdriften. Den er jo til tider bare veldig frustrerende når man har litt "turtall" på hele pakka, og dama ikke orker/har vondt i hode/er trøtt/ etc etc.
Gjest gjest-kristiansand* Skrevet 10. april 2006 #26 Skrevet 10. april 2006 LOL. Hvem var hvem av dere?? Du får begynne med å få deg en profil her da vet du ← Ja, ikke sant? Gjesten prøvde å lure deg... Æ d å få sæ en profil hær inne, et steg i ræktig rætning for kanskje å træffe DÆ IRL sjarmtroll ??
marta Skrevet 10. april 2006 #27 Skrevet 10. april 2006 Holycow... ikke ofte jeg hører jenter være så sugen etter å få seg noe. Selv er jeg mann og vært singel i 2 år. Var fælt i begynnelsen med å "venne seg av" med å ikke ha seg så ofte... men nå, så har jeg faktisk gira ned hele driften og bare lar den tøffe på tomgang. Får heller ruse motoren opp igjen når jeg etterhvert en gang treffer ei dame igjen. Værste av alt, er at jeg faktisk greier å gå på tomgang uten å bli helt ørsk etter å få seg noe. Begynner å lure på om jeg skal bli monk... gud å herlig verden hadde vært om man kunne kurere vekk hele seksualdriften. Den er jo til tider bare veldig frustrerende når man har litt "turtall" på hele pakka, og dama ikke orker/har vondt i hode/er trøtt/ etc etc. ← How do you do it`?? :klø:
tåkedott Skrevet 11. april 2006 #28 Skrevet 11. april 2006 jeg har det også slik... fikk diagnosen idiopatisk hypersomni (sykelig søvntrang) for en uke siden og fikk utskrevet ritalin... og når jeg begynte å ta de ble søvnen normal (kanskje litt mindre enn normalt) matlysten forsvant, så vekta hoppa nedover (magen er flatere enn noensinne) OG sexlysten gikk igjennom taket!!!! jeg er så kåt bare en sexscene på tv kan få meg til å springe rundt i ring og sikle... MEN!! ja det er et veldig stort MEN, elskeren min dumpa meg for noen uker siden (uten at jeg fikk noen grunn... ) og dette var helt vannvittig bra sex! så jeg har ingen å "utagere" på... jeg blir jo helt tussete i hodet!! det å være så til de grader kåt uten å få gjort noe med det, gjør meg vannvittig frustrert!!! ikke blir jeg tilfredstilt av å "ordne opp" selv heller... må ha MANN!! så, den eneste tanken som står i hodet mitt nå er "mann,mann,mann,mann!!" jeg er også veldig kresen på menn, så jeg kan ikke bare dra ut på byen å hoppe på det første å beste heller... *Argh* har ei vennine som ikke har sexlyst i det hele tatt, hun har kjæreste... jeg har sexlyst i massevis, men jeg har ikke noe som kan minne om mann engang... livet er urettferdig!!!
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2006 #29 Skrevet 11. april 2006 Ja, ikke sant? Gjesten prøvde å lure deg... Æ d å få sæ en profil hær inne, et steg i ræktig rætning for kanskje å træffe DÆ IRL sjarmtroll ?? ← Haha, det vet du ikke før du prøver
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #30 Skrevet 11. april 2006 Krisitiansandsk er så jævlig stygt skriftlig og på tv/radio!! Selv som den kjendisen var jeg på tvsør og sa "Alle sloss" (utmerket klipping, takk skal dere ha) men det ble jo ALLØ SCHLÅÅÅSS fyfan for en rølp Stygt språk! Men on-topic: Åh det er så gøyalt å knulle. Eg vart så yr og galen då eg drog grizen i halen.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #31 Skrevet 11. april 2006 har ei vennine som ikke har sexlyst i det hele tatt, hun har kjæreste... jeg har sexlyst i massevis, men jeg har ikke noe som kan minne om mann engang... livet er urettferdig!!! Kan ikke du bar låne hennes mann da! Eller innlede ett 3 kant soare
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2006 #32 Skrevet 11. april 2006 Krisitiansandsk er så jævlig stygt skriftlig og på tv/radio!! Selv som den kjendisen var jeg på tvsør og sa "Alle sloss" (utmerket klipping, takk skal dere ha) men det ble jo ALLØ SCHLÅÅÅSS fyfan for en rølp Stygt språk! Men on-topic: Åh det er så gøyalt å knulle. Eg vart så yr og galen då eg drog grizen i halen. ←
Gjest Miloff Skrevet 11. april 2006 #33 Skrevet 11. april 2006 Haha, det vet du ikke før du prøver ← NÅ prøver jeg... *eks gjest-kristiansand*
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2006 #34 Skrevet 11. april 2006 (endret) NÅ prøver jeg... *eks gjest-kristiansand* ← :kys_2: Og hva skjer nå tro Endret 5. mai 2006 av sjarmtroll
Gjest Miloff Skrevet 11. april 2006 #35 Skrevet 11. april 2006 (endret) :kys_2: Og hva skjer nå tro ← Nei, hva har du lyst at skal skje da?? Nå kupper vi tråden fullstendig her.... Kan jo gå PM også da? Endret 11. april 2006 av Miloff
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2006 #36 Skrevet 11. april 2006 Nei, hva har du lyst at skal skje da?? Nå kupper vi tråden fullstendig her.... Kan jo gå PM også da? ← Jepp, dette er å kuppe tråden. Herved skal jeg ikke kuppe noe mer.
Gjest Miloff Skrevet 11. april 2006 #37 Skrevet 11. april 2006 (endret) Jepp, dette er å kuppe tråden. Herved skal jeg ikke kuppe noe mer. ← He he... Det første jeg gjør etter å ha registrert meg, er å kuppe tråd.. ikke bra! Men men... Aldri mer... Endret 11. april 2006 av Miloff
Mrs. K Skrevet 11. april 2006 #38 Skrevet 11. april 2006 Jepp, dette er å kuppe tråden. Herved skal jeg ikke kuppe noe mer. ← He he... Det første jeg gjør etter å ha registrert meg, er å kuppe tråd.. ikke bra! Men men... Aldri mer... ← Endelig! Regner med at dere tar resten på pm Trille (mod)
Gjest Miloff Skrevet 11. april 2006 #39 Skrevet 11. april 2006 Endelig! Regner med at dere tar resten på pm Trille (mod) ←
Gjest Gjesta Skrevet 12. april 2006 #40 Skrevet 12. april 2006 Endelig! Regner med at dere tar resten på pm Trille (mod) ← *kjære moderator, lover bot og bedring *
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå