Gjest nesten litt desperat etter sex Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Men har ingen partner å ha meg med. Jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre for jeg trenger en kuk! Jeg har mine prinsipp, men nå føles det nesten som om jeg kan hive meg ut i hva som helst bare for å få meg litt
Gjest gjest just nå Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Hehe. Jeg skjønner deg på en måte. Jeg og er singel nå, har en "elsker" men vi ses kanskje så sjelden som en gang i mnd eller mindre Har også hatt en periode hvor jeg er VELDIG kåt, hadde gladelig hatt sex hver eneste dag. Det er faktisk ikke noe gøy Men mitt neste problem i motsetning til deg, er at jeg vil overhodet ikke ha hvem som helst. Jeg er kresen til hvem mannen er, og ikke MINST i forhold til sexen vi har jeg gidder ikke å ha sex om den er dårlig eller ikke verdt det. Men tanken på å få møte elskeren min hver dag, eller den type sex.. *sukk* fader og.
marta Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 uff, ja jeg sjønner følelsen. Uttrykket sexuelt frustrert har fått ny mening for meg etter at jeg ble singel (for lenge siden) fatt mot! Det ordner seg... uuuu.. ja, jeg vet.. klisje!
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Men har ingen partner å ha meg med. Call me!!! Vi fikser det vet du
Gjest nesten litt desperat etter sex Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Call me!!! Vi fikser det vet du ← *leter etter papir og blyant* Og tlf nr. var??
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 Call me!!! Vi fikser det vet du ← Meg og? (gjest nr 2 ) en liten beskrivelse av deg selv?
Gjest nesten litt desperat etter sex Skrevet 10. april 2006 #7 Skrevet 10. april 2006 Meg og? (gjest nr 2 ) en liten beskrivelse av deg selv? ← HEY!!! Start din egen tråd! Denne tråden handler om meg og mine problemer så ikke kom å ta fra meg hjelpen min!
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #8 Skrevet 10. april 2006 HEY!!! Start din egen tråd! Denne tråden handler om meg og mine problemer så ikke kom å ta fra meg hjelpen min! ← Ja, stemmer det jeg har jo også min egen jeg kan ty til i ny og ne - du skal ha gjesten for deg selv. Jeg vet i det minste hva jeg har fra før av Lykke til dere to
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #9 Skrevet 10. april 2006 Jeg vet akkurat hvordan du har det, om det går 3-4 dager så går jeg på veggen!
Jaheira Skrevet 10. april 2006 #10 Skrevet 10. april 2006 Jeg vet akkurat hvordan du har det, om det går 3-4 dager så går jeg på veggen! ← Prøv 9 mnd, for så lenge siden er det siden sist jeg fikk noe. Er en smule frustrert nå, men holder vel ut til jeg møter en ok fyr. Å løpe på byen bare for å få meg litt, nei det gidder jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #11 Skrevet 10. april 2006 Hvor finner man egentlig noen av disse nydelige, seksuelt frustrerte kvinner? Når man er seksuelt frustrert selv - så skulle en tro at en ble totalt blind.. Jeg ser ingen av dem.. Ser derimot bare alle de som er lykkelig forelsket, som kanskje har fått barn (eller som i vennegjengen; der flere og flere har stiftet bo sammen, er gravide eller nettopp har fått barn og gjerne er gift... SUKK - hva er livet???
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #12 Skrevet 10. april 2006 Så er det noen frustrerte fra Kristiansand her - ikke gjem dere overalt... KOM FRAM!!
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2006 #13 Skrevet 10. april 2006 (endret) Jeg gidder heller ikke å ha meg for å ha meg, sjekke opp nye på byen i ett. Men jeg hadde håpet jeg kunne hatt litt oftere for tiden. Endret 5. mai 2006 av sjarmtroll
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #14 Skrevet 10. april 2006 Så er det noen frustrerte fra Kristiansand her - ikke gjem dere overalt... KOM FRAM!! ← Jammen jeg ble tilfredstilt i helga! Sorry
Gjest gjest-kristiansand* Skrevet 10. april 2006 #15 Skrevet 10. april 2006 Jammen jeg ble tilfredstilt i helga! Sorry ← Huff.. ja, det hjalp jo ikke på frustrasjonen....
Gjest gjest-kristiansand* Skrevet 10. april 2006 #16 Skrevet 10. april 2006 3-4 dager og går på veggen? hadde jeg enda kunnet si det Men nei da, her kan det fort gå 3-5 uker mellom hver gang jeg får sex da er det til gjengjeld den Beste sex'en - men kanskje nettopp derfor er det ytterst frustrerende å få så sjelden Jeg gidder heller ikke å ha meg for å ha meg, sjekke opp nye på byen i ett. Men jeg hadde håpet jeg kunne se elskeren litt oftere ja ← Jeg har gått ikke mindre enn 5 måneder nå... Noen som har noen tips?
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2006 #17 Skrevet 10. april 2006 (endret) Så er det noen frustrerte fra Kristiansand her - ikke gjem dere overalt... KOM FRAM!! ← *kremt* Endret 5. mai 2006 av sjarmtroll
Gjest nesten litt desperat etter sex Skrevet 10. april 2006 #18 Skrevet 10. april 2006 dette var jo nestenlitt oppløftende lesing! Kjekt at jeg ikke er alene om ikke annet...
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2006 #19 Skrevet 10. april 2006 dette var jo nestenlitt oppløftende lesing! Kjekt at jeg ikke er alene om ikke annet... ←
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #20 Skrevet 10. april 2006 Uff, jeg tror ikke det hadde hjulpet så veldig om vi hadde truffet hverandre.. jeg er også singel, men jeg synes det er vanskelig å ha sex med jenter jeg er usikker på om jeg vil ha et forhold til.. liker ikke å gjøre andre lei seg.. jeg er en seksuelt frustrert hjerteknuser.. hvorfor må alt være så seriøst og vanskelig? Livet suger hvis du ikke er player eller har nok hormoner til å tenne på hva som helst av kjøtt uten riktige former og tilbehør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå