AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Bruker jeg underbukse i polyester skifter jeg hver dag. Men bruker jeg ull og delvis bomull ser jeg det an. Lukter etter om det lukter promp eller om det er brune flekker (fra bæsj). Hva med dere? Anonymkode: 8ac34...ed7
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Selvsagt hver dag. De fleste med adekvat fungering og som ikke er under vergemål evner å skifte underbukse hver dag. Anonymkode: 49988...e5c 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Jeg bruker ikke underbukser Anonymkode: 2c006...181
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Hver dag, og etter trening, så noen ganger blir det to ganger. Om trusa er klam ved leggetid kan jeg fint skifte da og. Anonymkode: f0470...df4 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Jeg, som de fleste andre mennesker, skifter selvfølgelig truse/underbukse daglig. Om du opplever å ha brune flekker fra bæsj i underbuksene dine må du gjennomgå dine hygienerutiner, for det er ikke normalt. Anonymkode: 2d6f8...b3f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Hver dag, og ekstra etter trening og om jeg dusjer før jeg legger meg. Anonymkode: b44f1...682
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Trolletråd? Bæsj, virkelig..?! Anonymkode: 967b0...938
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trolletråd? Bæsj, virkelig..?! Anonymkode: 967b0...938 Det må det være, ingen er vel så grisete...? Anonymkode: ca861...44a 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Selvsagt hver dag. De fleste med adekvat fungering og som ikke er under vergemål evner å skifte underbukse hver dag. Anonymkode: 49988...e5c De evner, men det er som kjent langt fra nødvendig. Mer nødvendig for dem som må fjerne pinnen fra ræva oftere, selvsagt. Anonymkode: 66cfc...7cf 1 1
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #10 Skrevet 57 minutter siden Jeg vrenger den, så da kan det gå to dager før jeg skifter. Anonymkode: 0dab4...cd6
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #11 Skrevet 56 minutter siden Hver morgen. I tillegg ila dagen om jeg har trent/svettet mye, eller om jeg er i en fase med mye utflod. Da jeg hadde mensen kunne uhell med lekkasjer også føre til hyppigere trusebytte. Eller hvis man skal noe på kvelden, f.eks middag eller annet arrangement. Da blir det fort ny runde i dusjen og ny truse. Anonymkode: ed0fa...630 1
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #12 Skrevet 53 minutter siden Hver dag, selvsagt! Noen ganger flere ganger pga trening. Anonymkode: 6e56c...1a5
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #13 Skrevet 51 minutter siden Hver dag, kan skifte sokker annenhverdag dersom lite svette, men ofte dem og hver dag. Anonymkode: e19ef...024
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå