AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Hvilken høvel bruker dere til intimbarbering? Har hørt at høvel til menn er bedre, i såfall hvilke? Noen tips mot mye røde nupper? Anonymkode: fbd6a...b1a
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Bruk toner til ansikt etter barbering eller en løsning med alkohol det hjelper mot nupper. Anonymkode: 51b0e...f6b
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Bruk toner til ansikt etter barbering eller en løsning med alkohol det hjelper mot nupper. Anonymkode: 51b0e...f6b Hvilken toner? Anonymkode: fbd6a...b1a
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Jeg bruker denne Har barbert meg i langt over 20 år med høvel til menn (barberhøvel til kvinner er en vits, det fant jeg ut allerede som tenåring). Kommer aldri til å bruke barberhøvel for kvinner igjen, en kommer mye bedre til og nærmere huden med barberhøvel til menn. Røde nupper, jeg vet ikke helt, jeg har aldri vært plaget med slike nupper og annet men vet at det finnes like mange råd som det omtrent finnes mennesker. Men dette er iallefall apoteket sine råd https://www.vitusapotek.no/sykdom-og-plager/intim-og-underliv/intimbarbering/a/A8400?srsltid=AfmBOoqERLpSXn29hJDVd_-IcbTw8hnuK_kEwVHBjrXSmOLCdEJcQMkY Anonymkode: 678be...87e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå