Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere som skal se?

Endelig litt mer trøkk enn kompani lauritzen. Virker litt nærmere SAS who dares wins programmene. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så første episode. Mer trøkk enn Kompani Lauritzen ja, men så skal jo ikke dette tilsvare førstegangstjenesten heller, disse konseptene er ulike. Helvetesuka er for de som allerede er i godt over middels god form.

Tøff gjeng som er med og særlig Tufte imponerer både med fysisk kapasitet og stor omsorgsevne. Løke er like full av seg selv som alltid og jeg håper nesten han ryker ut med den skaden han fikk. Han har null sjarm, men han har jo veldig god fysikk og kan vinne hele greia, som han sier han kommer til å gjøre. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker reality, og denne overrasket både fordi jeg ikke hadde hørt noe om den, og fant den helt tilfeldig, og at den virker veldig sterk og krevende for de som er med.  Det skal bli gøy å følge den videre. Jeg håper ikke at det blir noen utstemminger og sånt tull i denne, men det var ikke noe som tydet på det.  

Skrevet
Jodaneida skrev (På 10.4.2026 den 0.39):

Flere som skal se?

Viaplay markedsfører dette som "13 av Norges mest profilerte idrettsutøvere kaster seg frivillig inn i en ekstrem militærsimulering".  (LINK)

13 av Norges mest profilerte idrettsutøvere? Kanskje halvparten av dem er profilerte idrettsutøvere, mens resten ser ut til å være influencere, personlige trenere og artister. At Omer Bhatti har danset litt gjør ham ikke til en "profilert idrettsutøver". 😄

Jeg kommer nok til å følge med litt framover, og lurer på hvem som gir opp først. (Dagbladet)  (VG

• Liker 2
Skrevet
NordicViking skrev (13 minutter siden):

Viaplay markedsfører dette som "13 av Norges mest profilerte idrettsutøvere kaster seg frivillig inn i en ekstrem militærsimulering".  (LINK)

13 av Norges mest profilerte idrettsutøvere? Kanskje halvparten av dem er profilerte idrettsutøvere, mens resten ser ut til å være influencere, personlige trenere og artister. At Omer Bhatti har danset litt gjør ham ikke til en "profilert idrettsutøver". 😄

Jeg kommer nok til å følge med litt framover, og lurer på hvem som gir opp først. (Dagbladet)  (VG

Også Voe liksom😅

• Liker 2
Skrevet
Jodaneida skrev (8 minutter siden):

Også Voe liksom😅

Hun var jo med i NM i cheerleading så hun passer absolutt inn som idrettsutøver syns jeg.

• Liker 1
Skrevet

Digger konseptet og gleder meg til å se serien. Det kommer forhåpentligvis til å bli like beinhardt som det er i realiteten på Helvetesuka i Forsvaret (FSK/MJK). 

Dessverre noen jeg virkelig kunne ønske ikke var med, så HELT uenig i den med 13 av Norges beste profilerte utøvere….!! Flere jeg kunne droppet og byttet ut med!

Skrevet (endret)

Liker konseptet, liker mer testingen enn Lauritzens taler og teite skuespill i Kompani Lauritzen. 

Skulle bare ønske jeg slapp Riise og Løke. Riises grining og Løkes se så tøff jeg er…

Endret av _Maddie_
stavefeil
  • Liker 3
Skrevet
Jadasikkert29 skrev (16 timer siden):

Hun var jo med i NM i cheerleading så hun passer absolutt inn som idrettsutøver syns jeg.

Åå! Det var jeg ikke klar over :) men det virker som det er tak i henne

• Hjerte 1
Skrevet
Jodaneida skrev (20 timer siden):

Også Voe liksom😅

Voe slo Ramm på maraton, hun er i bedre form enn mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...