AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg fikk stort sett bursdagsmeldinger fra de jeg bryr meg om. Men er skuffet over at noen venner jeg har kjent i over 12 år ikke sendte meg en eneste mld. Da jeg fikk meldinger fra ukjente folk. Jeg vet at kontakten har vært så som så de siste to årene, fordi jeg har gått gjennom en del ting (men har gått i terapi). Men jeg hadde forventa mer, etter folk jeg i utgangspunktet har kjent i så mange år. Det får meg til å ville trekke meg mer vekk. Selvom det kun er snakk om en mld. Men jeg vet selv hvordan jeg hadde vært. Sendt melding og spurt om vedkommende hadde det fint osv. men regner med at folk ikke er som meg. hva tenker dere? Er dette folk å spare på, eller bør jeg tenke videre?? Anonymkode: 7c1e6...7cc 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Folk husker ikke bursdager til så mange andre. Spesielt ikke om man har hatt lite kontakt. Jeg tror kanskje jeg bare kan bursdagen til 2-3 av mine venner pr nå. Anonymkode: 5d13f...bbe 1
RaggyReggie Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Gratulerer med overstått dag! Ikkje ta dette så tungt, dei har nok sannsynlegvis berre gløymt bursdagen din i år. Ikkje trekk deg bort, inviter heller på ein bursdagsfest eller anna tilstelning. Eg er dårleg på å sende bursdagsgratulasjonar, men håper ikkje at folk tenker eg er ein dårleg ven pga det 🙂
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Jeg kan fort glemme bursdagen til nære som jeg har kjent i over 30 år og de med meg. Så sant det ikke er rundt år så er det fort å glemme Anonymkode: 04857...212 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Jeg er sånn som husker bursdager, og er man venner på fb så får man jo påminnelse. Likevel glemmer venner bursdagen til både meg og sønnen min (faddere også), så er kjipt man ganske vanlig. Prøv og ikke bry deg om det, så kan de sitte der med dårlig samvittighet når du husker bursdagen deres Anonymkode: a27a7...b09
LilleMy_09 Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Jeg er dårlig på å huske bursdager, det samme er enkelte i min omgangskrets. Selv om man er god på bursdager generelt kan det glippe for folk 1
Daria Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Bursdager er fort gjort å glemme, særlig når man ikke er så opptatt av sin egen heller og egentlig ikke synes det er så viktig. Det er så mye annet i et vennskap som teller mer. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Jeg har mange gode kontakter men bare fåtall av de husker dagen min. De er bare veldig glemske på det område. Men send en melding å spør om de vil stikke innom på kafé og kake😊 Anonymkode: a6eee...87d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Til tross for at jeg ønsker å huske bursdager, og har kalenderpåminnelser, så skjer det i blant at hverdagen med jobb og familie blir så hektisk at det forsvinner i "må bare..." Shit happens. Hvis det derimot er slik at vennskapet deres er nesten utelukkende ensidig, så tenker jeg det er på tide for deg å prioritere de som faktisk stiller opp for deg. Anonymkode: 8db11...08d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå