AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Dere som bor helt alene - hender det at dere lager taco eller andre litt tidkrevende helgemiddager kun til dere selv? Eller spiser dere mest enkle middager for én? Anonymkode: 99270...8ec
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Ja selvfølgelig ellers hadde jeg aldri fått taco 😅 Anonymkode: d2f6e...291 1 1
Myrmica Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Lager taco bare til meg selv ja - men gjør det ikke så komplisert eller tidkrevende 😄 Og så er jeg innstilt på å spise taco i noen dager, veldig lettvint å ha som restemiddag når alt står klart i kjøleskapet 1 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Det gjorde jeg hver eneste uke da jeg bodde alene ja. Der ble nok til taco to dager, digg!! Kan leve på taco jeg! Anonymkode: eaa6e...215
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Er taco tidkrevende? Anonymkode: 2a9ee...54f 5
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Å steke kjøttdeig er da ikke tidkrevende. Anonymkode: 33d39...618 1 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Lager taco annenhver fredag og da har jeg tacorester hele helgen 😆 Eeeelsker. Anonymkode: 74975...cbf 1
Hmmmmmm Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Ehh ja. Lager også ribbe kun til meg selv. Kalkun og pinnekjøtt kun til meg selv. Fårikål kun til meg selv. Fordi jeg lever ikke kun når jeg er med andre. 6
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Hele tiden. I ulike variasjoner. Men dropper det krevende og store utvalget du må ha når det er en hel gjeng som skal spise. Kjører kun mine favoritter. Akkurat nå har jeg veldig dilla på fersk koriander. Så når jeg kjøper en potte går det i taco eller nachos i noen dager. Har også fått øynene opp for taco vegetar selv om jeg er fullblods kjøtteter.😉 Anonymkode: 40325...c13
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden Ja, kanskje den retten jeg lager oftest😅 Har også laget gryter som tar langt mer tid og er langt mer krevende med langt flere ingredienser (som f.eks meksikansk gryte fra bunnen). Ikke fordi jeg er verken flink på kjøkkenet (for det er jeg virkelig ikke), eller liker å lage mat, men fordi hvorfor skulle jeg ikke det? Vil jeg ha så lager jeg. Hjemmelaget pizza, taco, betasuppe osv, selvfølgelig. Lag rr til og med taco når jeg skal telte i hengekøye om sommeren aleine. Har maten et par dager da (om jeg ikke velger å fryse ned, gjør ikke det ned taco men med annen middag). Anonymkode: d4078...9eb
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden Ja. Jeg lager det meste av mat til meg selv siden jeg har bodd alene en god del år og har tenkt å fortsette med dette. Unntaket er vel helstekt kalkun. Etter å ha hatt taco annenhver fredag i x antall år pga barna er jeg egentlig ikke så fysen på taco lenger, men det hender jeg lager det. og jeg lager ofte langt mer tidkrevende middager enn taco både hverdag og helg. Jeg er glad i god mat og glad i å lage mat, så det hadde vært nitrist om jeg skulle leve i år etter år bare med «enkle middager for en». Anonymkode: 7eea7...d32
Stoltskeiv Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden Nå er jo ikke taco noe tidskrevende. Det er bare veldig mye greier for en person, men ja jeg lager det til meg selv for da har jeg nachos dagen etter 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden Ja! Men taco tar jo ikke lang tid. Selv med hjemmelaget guacemole og marinert kyllingfilet. Anonymkode: a794f...e96
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden Taco tar jo 15min å lage? Tidkrevende?? Jeg lager en blandasalat som jeg kan spise resten av i hekgen, og steiker kjøttdeig og varmer lefser. Alt av dressinger står jo bare i kjøleskapet klar til bruk. Anonymkode: 8c000...302
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden Ja. Har veldig mange små skåler med ulik tilbehør. Anonymkode: b599d...796
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er taco tidkrevende? Anonymkode: 2a9ee...54f Ikke nødvendigvis. Men jeg lager salsa fra bunn, i tillegg til mangosalsa, guacamole osv., i tillegg til kjøttet og grønnsakene, også serverer jeg alt i småskåler selvom jeg er alene. Vet ikke om jeg føler det er stas å gjøre sånt for seg selv, eller om jeg føler meg litt stusselig einstøing når jeg disker opp slik helt alene😆 men godt å høre det er flere! TS Anonymkode: 99270...8ec 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden Ja, men taco er jo utrolig enkelt og lite tidkrevende å lage. På tiden kjøttdeigen er stekt er alt det andre klart, tar ikke lenger tid enn å steke grandis. Anonymkode: 492c1...456
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden Nå er jeg godt gift og har barn og greier, men da jeg var enslig ungkar som stort sett levde på grillpølser, frossenpizza og kebab laget jeg iblant også taco for meg selv. En enklere variant enn den TS beskriver, riktignok, men jeg koste meg nå med det. Anonymkode: 787e7...c5b
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #20 Skrevet 47 minutter siden Jepp blir ofte taco 3 dager på rad da. Samme viss jeg lager lasagnie. Orker ikke lage langtidstekt lammelår eller ribbe helt alene, men taco tar jo ikke lang tid å lage. Anonymkode: 63e76...25b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå