Gå til innhold

Drikke gjennom ukedagene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi drikker sjelden vann, det smaker jo ikke noe, og ingen her er glad i det. Går i brus, melk og saft.. så lenge vi har det i hus forsvinner det.. Nå har jeg sendt bort 48 store flasker brus til min eks, så han kan «berge» brusen til datters konfirmasjon i mai🫣😂 
Har også ønske om å spare penger, drikke mer vann, men da blir det store protester i huset, klaging om hodepine- og ett av barna kjøper seg egen brus.. men kanskje vi klarer å venne oss til vann.. en dag?🤷‍♀️ For meg er brus litt livsglede, om man kan si det slik- jeg drikker da ikke kaffe eller te..

Anonymkode: 26976...4dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drikker sukkerfri brus og litt kaffe. Hver dag. Har gjort det i 50 år. 

Anonymkode: 5ef7d...8a1

Skrevet

Appelsinjuice til frokost og eventuell kveldsmat.

Fun Light med skogsbærsmak til middag.

Battery eller Cola Zero når jeg er skikkelig tørst eller vil "kose meg" litt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.4.2026 den 15.48):

Brus er for mange det kaffe og te er for deg. Jeg drikker ikke kaffe eller te, men tar meg gjerne et glass brus i stede. Har en del eldre rundt meg som har kommentert det. Selv bøtter de innpå kaffe gjennom hele sin våkne tid i døgnet. Når ble kaffe så jæskla sunt da? Tørstedrikk her i huset er vann. Kan ta meg litt melk og i ny og ne, men det går i perioder.

Anonymkode: c9c80...697

Det jeg reagerte på var at brukeren skrev at vann smaker vondt. Og det syns jeg er ganske vilt å mene. Akkurat som deg drikker jeg vann som tørstedrikk. 

Anonymkode: fab30...26e

Skrevet

Kan du ikke akseptere at dere er forskjellige? Hvorfor må han endre seg til det DU mener er rett?

Jeg og 1 av våre barn drikker mye vann, og te. Brus i helgene gjerne, og av og til midt i uka.

Samboer Cola Zero, en kopp te av og til, juice til frokost. Eller sjokomelk

Det minste barnet drikker melk, juice, vann, brus osv.

Anonymkode: a1e34...2c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...