C8H10N4O2 Skrevet 9. april #21 Skrevet 9. april Kullsyrevann med litt smak er mest lettdrikkelig for meg, men har ingen problemer med å drikke vann fra springen. Ellers drikker jeg mye kaffe og iskaffe (ikke ferdigkjøpt) Høst og vinter blir det en del te. Kjøper av og til når jeg finner Pepsi Max på tilbud, og har da en 6-pakning noen uker. Juice drikker jeg kanskje en håndfull ganger i året, melk drikker jeg aldri. Kona er ikke spesielt glad i vann, og foretrekker sukkerfri saft eller brus som tørstedrikk, i tillegg til kaffe og te.
Grønnsaksvaffel Skrevet 9. april #22 Skrevet 9. april Jeg drikker kaffe når jeg kommer på jobb og til lunsjen. Ellers i løpet av dagen drikker jeg Bris. I helgene drikker jeg Pepsi Max og vin. Jeg er egentlig veldig glad i vann, men vannet her er ikke godt. Jeg drikker ikke melk, og drikker juice kun når jeg bor på hotell.
AnonymBruker Skrevet 9. april #23 Skrevet 9. april Drikker utelukkende sukkerfri energidrikk og brus. Anonymkode: 91ffa...28d
SPOCA Skrevet 9. april #24 Skrevet 9. april Barnet drikker kun vann. Før drakk jeg bare Pepsi Max, nå drikker jeg primært sukkerfri iste med sitron, da rent vann kan bli litt hardt for magen. Mannen min drikker primært Pepsi Max. Vi drikker ikke alkohol.
Moppeguri Skrevet 9. april #25 Skrevet 9. april For det meste vann og kaffe/te , jeg og samboeren deler som regel en 1,5 liter brus iløpet av helgen for kos siden ingen av oss er så glad i alkohol, Akkurat til frokost må jeg ha et glass juice da 😊
Anonymbruker*** Skrevet 9. april #26 Skrevet 9. april Jeg drikker primært bare vann og kaffe både hverdag og helg. Hva andre voksne mennesker drikker av alkoholfri drikke ser jeg ingen grunn til å legge seg opp i. Å drikke utømmelige mengder med brus eller energidrikker er ikke akkurat veldig tiltrekkende, men vi har jo alle uvaner. Er det krise at samboeren finner på å drikke brus i hverdagen, står det såpass dårlig til med økonomien? Han er tross alt en voksen man som må bestemme selv hva han drikker.
AnonymBruker Skrevet 9. april #27 Skrevet 9. april Ungene drikker vann eller sukkerfri saft (Zeroh), jeg har aldri vært glad i vann så det blir mest saft. Av og til har vi juice, og litt brus i helgene (som regel sukkerfri). Jeg drikker ikke kaffe, men tar te eller kakao på kontoret (er der et par ganger i uka). Jeg prøver å unngå å drikke kalorier, sliter nok med vektøkning som det er etter at jeg kom i overgangsalderen 😅 Anonymkode: c8344...e1b
AnonymBruker Skrevet 9. april #28 Skrevet 9. april Kaffe eller energidrikk på morgenen. Vann på dagen/fun light i helgen Et glass sukkerfri brus til middag Vann/saft kveld Sikkert teit å si, men syns det er grusomt med bare vann til mat. Må ha noe med smak eller vann med kullsyre. Anonymkode: 72c9b...69e
AnonymBruker Skrevet 9. april #29 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva drikker dere gjennom uka, i hverdagen? Bare vann, og kaffe? Eller brus/saft/jucie/melk… Jeg synes at det hovedsakelig skal gå i vann, ja melk/jucie til frokost- men ikke gjennom hele dagen. Mannen og jeg ser helt forskjellig på dette for han drikker ikke vann så og si- men tømmer innpå jucie, har vi ikke det melka, står det brus i boden til helgen ja da tar han det og mener vi bare kan kjøpe nytt(vi trenger å spare litt på pengene så det syns jeg er unødvendig). Hvordab er det hos dere? Anonymkode: a3d76...642 Du får gjemme brusen sånn som de gjør med barna 😉 Anonymkode: 1d663...bd2
miagunda Skrevet 9. april #30 Skrevet 9. april Vi har så mye brus så jeg er lei det. Drikker bare 7up free i blandt.
AnonymBruker Skrevet 9. april #31 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Da handler det jo bare om hva han syns er godt (eller bedre enn vann) og ikke hva han trenger. Han høres ut som han trenger en holdningsendring (som også hadde gitt han en gratis boost på vektnedgangen siden han er lett overvektig). Jeg hadde motivert til å drikke vann hvis jeg var deg Anonymkode: aa02b...95e Det gjør jeg også, både for at det er bedre for kroppen å drikke vann, det er «gratis» og vi sparer inn litt penger, samt at det er bedre som forbilde for barna. Anonymkode: a3d76...642 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #32 Skrevet 9. april Jeg drikker ganske mye Fun Light gjennom en uke. Drikker også vanlig vann, selvsagt, men mest Fun Light. Drikker to kopper kaffe per dag. Brus kun på lørdager, som oftest sukkerfri. Juice har jeg innimellom men ikke hver uke, bruker det ikke som tørstedrikk, mer som dessert. Melk har jeg nesten sluttet å drikke. (Egentlig usikker på om Fun Light er noe særlig sunnere å drikke enn sukkerfri brus... begge deler er jo vann med fargestoffer, kunstig aroma og kunstig søtning) Anonymkode: afaad...b76
AnonymBruker Skrevet 9. april #33 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Voksne folk kan da vel få bestemme selv, herreguf Anonymkode: 921eb...dde Jo det er jo forsåvidt sant, men det er nesten alltid tomt når noen andre vil ha litt- for han har tømt det siden han absolutt ikke drikke vann omtrent. Og det er jo ikke ett godt forbilde å lære barna? Anonymkode: a3d76...642
AnonymBruker Skrevet 9. april #35 Skrevet 9. april Både mannen min, barnet vårt og jeg drikker vann i ukedagene (og egentlig mest det i helgene også). Mannen drikker kaffe og te, jeg drikker bare te. En sjelden gang lager vi kakao. Ingen av oss er særlig glad i brus, og hvis vi først skal ha det vil vi ha litt fancy brus - har et par vi liker på den lokale italienske delikatessebutikken som vi kjøper innimellom. Mannen min koser seg også med litt vin, cognac og sånn i helgene. Anonymkode: d181c...ab3
AnonymBruker Skrevet 9. april #36 Skrevet 9. april Jeg drikker utelukkende 4 ting og har gjort det over 25 år. Vann, kaffe, øl og konjakk. La meg legge til at det går mer av det ene enn de andre. Anonymkode: 1e276...276 1
Chlypa Skrevet 9. april #37 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Her går det utelukkende i energidrikk og sukkerfri brus Anonymkode: 0cd99...764 Jag och du 😀❤️
AnonymBruker Skrevet 9. april #38 Skrevet 9. april Anonymbruker*** skrev (29 minutter siden): Jeg drikker primært bare vann og kaffe både hverdag og helg. Hva andre voksne mennesker drikker av alkoholfri drikke ser jeg ingen grunn til å legge seg opp i. Å drikke utømmelige mengder med brus eller energidrikker er ikke akkurat veldig tiltrekkende, men vi har jo alle uvaner. Er det krise at samboeren finner på å drikke brus i hverdagen, står det såpass dårlig til med økonomien? Han er tross alt en voksen man som må bestemme selv hva han drikker. Vel, noen ganger kniper pengene litt ekstra , og hvis det går 1,5 L brus hver dag pluss kanskje en halv jucie kartong blir jo det en del penger. Så er det jo ikke veldig gøy når en annen har lyst å ta seg ett glass at det er tomt for han har tatt det? Anonymkode: a3d76...642
B-hunter Skrevet 9. april #39 Skrevet 9. april Litt flaut, men jeg drikker stort sett kun brus. Er jeg flink får jeg i meg 6-9 dl om vann om dagen, men det skjer kun et par ganger i uka hvor jeg kommer på at vann eksisterer…
AnonymBruker Skrevet 9. april #40 Skrevet 9. april Vann og melk til ungene i ukedagene. Innimellom litt biola. Te og vann til de voksne. Juice, saft, sjokomelk, iste og innimellom brus i helger. Synes det er en uting å venne ungene av å drikke vann. Anonymkode: 8fadc...4d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå