AnonymBruker Skrevet 9. april #1 Skrevet 9. april https://lysterapi.no/products/rodlys-capsen?gad_source=1&gad_campaignid=23121307384&gclid=CjwKCAjwnN3OBhA8EiwAfpTYeqjf1XmL6ntbqm2zGcsHoinGz2ONBZxGUtlL6H-XYDI5a-ul87xv5BoCankQAvD_BwE Anonymkode: 1b4be...c4f
AnonymBruker Skrevet 10. april #2 Skrevet 10. april Ikke det tullet man får kjøpt til hjemmebruk nei, det er for svakt til å ha noen effekt. Profesjonell behandling med ordentlig utstyr kan nok fungere. Anonymkode: 5ca48...029 3
AnonymBruker Skrevet 10. april #3 Skrevet 10. april Enda en tråd me link til lysterapi.no? Fremstår som dårlig maskert markedsføring på gang... Anonymkode: f60c6...17b 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. april #5 Skrevet 10. april Nei. Bruk solkrem og vanlig caps i sola. Anonymkode: 0d988...39e
AnonymBruker Skrevet 10. april #6 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Enda en tråd me link til lysterapi.no? Fremstår som dårlig maskert markedsføring på gang... Anonymkode: f60c6...17b Absolutt ikke noe skjult reklame fra meg, jeg er en desperat kvinne på 43 år som får tynnere og tynnere hår, som går på selvtillitten løs, føler snart det meste er prøvd Anonymkode: 1b4be...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #7 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Nei. Bruk solkrem og vanlig caps i sola. Anonymkode: 0d988...39e tviler på det hjelper på økt hårvekst...men enig i at det virker for godt til å være sant, men når man er desperat nok... Anonymkode: 1b4be...c4f
AnonymBruker Skrevet 10. april #8 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Absolutt ikke noe skjult reklame fra meg, jeg er en desperat kvinne på 43 år som får tynnere og tynnere hår, som går på selvtillitten løs, føler snart det meste er prøvd Anonymkode: 1b4be...c4f Fungerer ikke Minoksidil på deg? Anonymkode: 5ca48...029
AnonymBruker Skrevet 10. april #9 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fungerer ikke Minoksidil på deg? Anonymkode: 5ca48...029 brukt recrea forte spray, hadde kanskje noe redusert hårtap da. Men nå er jo denne borte fra markedet....funnet en lignende, men den står det kun til menn på? Anonymkode: 1b4be...c4f
AnonymBruker Skrevet 10. april #10 Skrevet 10. april Spis gresskarkjerner, mandler, valnøtter, kjøtt og mindre sukker. Da blir håret veldig fint. Anonymkode: 6d8a6...360
AnonymBruker Skrevet 10. april #11 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Spis gresskarkjerner, mandler, valnøtter, kjøtt og mindre sukker. Da blir håret veldig fint. Anonymkode: 6d8a6...360 gresskarkjerner har jeg vel ikke spist mye av, det andre er på stell... tro meg, prøvd det meste...vært hos hudlege, tatt blodprøve osv. Anonymkode: 1b4be...c4f
AnonymBruker Skrevet 10. april #12 Skrevet 10. april lagret litt raskt. Var litt lav på D vit og jernlagre, legen sa jeg ikke trengte tilskudd fordi jeg var innenfor, men jeg har tatt det jevnlig likevel siste året, fordi innenfor ikke alltid er godt nok når man ligger i nedre sjiktet. Anonymkode: 1b4be...c4f
AnonymBruker Skrevet 10. april #13 Skrevet 10. april Jeg kjenner ikke til produktet i lenken du oppgir, så svarer på generelt grunnlag. LED-lys behandling kan gi resultater over tid dersom du har arvelig hårtap. Om det er noe annet som er årsaken til hårtapet, er ikke behandlingen effektiv. Det er gjort noen få studier som viser lovende resultater, men disse er altfor få til å konkludere med at det jevnt over er effektivt for alle. Du må også bruke behandlingen mange ganger i uken, over lang, lang tid, for å kanskje få et minimalt resultat. Anonymkode: e1ac4...831
AnonymBruker Skrevet 10. april #14 Skrevet 10. april Tviler sterkt det funker. Er vel bare nok en ting de tjener penger på menn som mister håret. Men er jo ikke akkurat farlig, eneste en taper på å prøve er penger Anonymkode: 0374c...69c
AnonymBruker Skrevet 10. april #15 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (51 minutter siden): gresskarkjerner har jeg vel ikke spist mye av, det andre er på stell... tro meg, prøvd det meste...vært hos hudlege, tatt blodprøve osv. Anonymkode: 1b4be...c4f Styr unna bondingprodukter. Olaplex ødela håret mitt. Sjekk ut facebook: olaplex hair loss (hvis dette er noe du har brukt) Anonymkode: c1c3f...f15
AnonymBruker Skrevet 10. april #16 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Styr unna bondingprodukter. Olaplex ødela håret mitt. Sjekk ut facebook: olaplex hair loss (hvis dette er noe du har brukt) Anonymkode: c1c3f...f15 nei, det merket kjenner jeg ikke til...heldigvis kanskje da Anonymkode: 1b4be...c4f
AnonymBruker Skrevet 10. april #17 Skrevet 10. april men tror dere, den minoksidil som finnes nå istedenfor recrea forte, hvorfor står det bare menn på den? da det stod kvinner og menn på recrea? Anonymkode: 1b4be...c4f
AnonymBruker Skrevet 10. april #18 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): men tror dere, den minoksidil som finnes nå istedenfor recrea forte, hvorfor står det bare menn på den? da det stod kvinner og menn på recrea? Anonymkode: 1b4be...c4f Det står ikke det på min. Uansett så spiller det neppe noen rolle, mange kvinner som bruker minoksidil for å vekke sovende hårsekker. Anonymkode: 5ca48...029
AnonymBruker Skrevet 10. april #19 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det står ikke det på min. Uansett så spiller det neppe noen rolle, mange kvinner som bruker minoksidil for å vekke sovende hårsekker. Anonymkode: 5ca48...029 hvilken bruker du da? Anonymkode: 1b4be...c4f
AnonymBruker Skrevet 10. april #20 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): hvilken bruker du da? Anonymkode: 1b4be...c4f Jeg bruker den som bare heter Minoksidil. Fra apoteket. Anonymkode: 5ca48...029
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå