Gå til innhold

Havfolket?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nokon som har sett "Havfolket"-filmen? 

Lurer litt på om det er ein film som er verdt å reise å sjå på kino. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett den. Jeg synes den var helt fantastisk og tenker i ettertid at den er verdt den rosende hyllesten den har fått av anmelderene. 

Jeg er selv 40 og oppvokst på vestlandet, nær Bergen. Jeg var nok kanskje litt klar over at da jeg satt meg inn i kinosalen burde jeg forvente å være en av de yngste i salen. Men der tok jeg feil. Alderen til publikumet var veldig varierende fra 20 til 80 og det virket som den traff alle, uavhengig av alder og generasjoner.

Den tar jo for seg kystkulturen (som egentlig navnet sier) fra nord til sør. Den har en varm humor i seg, den er sjarmerende, den er lun, den er opplysende og den traff meg der den skulle. Vel verdt den for meg iallefall

Anonymkode: f3cda...7bb

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg så den på kino og syne den er helt fantastisk, vokst opp ved havet på vestlandet, er rundt 40 og var en av de yngste i kinosalen da jeg så den. De eldre rundt meg pratet sammen, bekreftet eller fyllte ut historier som ble fortalt, var så spennende å høre på dem også. 

Anonymkode: 380a7...608

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Så den også på kino, og syns den var fantastisk! Oppvokst og bor nær havet i nord, og kan bare stemme i de andre her😄 Varm, nedpå, sjarmerende og lun humor. Håper den kommer ut for kjøp, noen som vet om den gjør det? 

Anonymkode: 00930...c86

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om filmen, men nå fikk jeg lyst til å se den. 

Anonymkode: 12520...1c5

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...