AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Vurderer å begynne med MMA eller en annen type kampsport, men usikker på hva jeg egentlig går til. Noen som trener kampsport regelmessig, og kan fortelle litt om miljøet og treningen? Anbefal gjerne steder å trene i Oslo! (eller steder man bør unngå) Ønsker på sikt å konkurrere, så pluss om miljøet legger opp til seriøs trening. På forhånd takk! Anonymkode: bb287...b27
AprilLudgate Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden (endret) Mohsen Bahari og Eduardo Teta Rios+en fyr til jeg ikke husker navnet på har nylig starta opp Koru Martial Arts, ligger i krysset Sandaker/Nordpolen et trikke/busstopp før Storo. De tar imot alt fra nybegynnere til viderekomne på muay thai og brasiliansk jiu-jitsu. Mohsen Bahari har trent endel som konkurrerer i MMA, så du finner ikke noe bedre enn der vil jeg tro i Oslo. Men de sikter seg altså inn mot alle nivå - og om du vil konkurrere så har de jo lang erfaring alle sammen. https://korumartialarts.no De har konto på IG også. Det du går til er innmari hyggelige folk og bra miljø, og variert nivå. Mener de tar inn nybegynnere nå. Endret 17 timer siden av AprilLudgate
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå