Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godtar du en mann som ikke er feminin som din hudpleier?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tita K
Skrevet

Det spiller ingen rolle for meg om hudpleieren er mann eller kvinne, feminin eller maskulin, pen eller mindre pen. Det som er vikitg er at vedkomende kan sine ting og kommer med gode råd som jeg kan følge opp i hverdagen. Jeg ville nok ha regarert negativt dersom hudpleieren virket ustelt eller skitten.

Skrevet
Godtar du en mann som ikke er feminin som din hudpleier?

Er vi ute etter å "ta" en yrkesgruppe her eller er vi ute etter homofile?

:klø:

Skrevet

Selvfølgelig. Det har vel ikke noe med om han kan det han driver med,

Skulle ønske jeg hadde råd til å oppsøke en da.

Skrevet
Er vi ute etter å "ta" en yrkesgruppe her eller er vi ute etter homofile?

:klø:

mitt tidligre yrke er hudpleier og jeg vet det meste om hud og hår, men min erfaring er at dere kvinner vil ikke ha men som hudpleier for det er kun kvinner som vet noe om hud og hår :sur:

Jeg elsker det å gi hudpleie og se hvor glad kvinnene blir når de ser resultatet. Jeg har vært nødt til å slutte for det er så vanskelig å få kunder :tristbla:

Så jeg er ikke ute etter noe som helst, vil bare vite om det er noen som er imot meg som hudpleier...

Skrevet
Selvfølgelig. Det har vel ikke noe med om han kan det han driver med,

Skulle ønske jeg hadde råd til å oppsøke en da.

er det for dyrt for deg? hvor mye koster det hvor du bor?

Skrevet
Det spiller ingen rolle for meg om hudpleieren er mann eller kvinne, feminin eller maskulin, pen eller mindre pen. Det som er vikitg er at vedkomende kan sine ting og kommer med gode råd som jeg kan følge opp i hverdagen. Jeg ville nok ha regarert negativt dersom hudpleieren virket ustelt eller skitten.

hvorfor nevner du det om ustelt og skitten? er det fordi du tenker på en vanlig mann som ustelt og skitten?

Gjest Tita K ikke innlogget
Skrevet
hvorfor nevner du det om ustelt og skitten? er det fordi du tenker på en vanlig mann som ustelt og skitten?

Nei, jeg har faktisk møtt en kvinnelig hudpleier som virket både skitten og ustelt, det værste var i grunnen at hun luktet vondt. Henne går jeg ikke til igjen, men en ren og velduftende mann som kan sine ting har jeg ikke noe i mot.

Skrevet
Nei, jeg har faktisk møtt en kvinnelig hudpleier som virket både skitten og ustelt, det værste var i grunnen at hun luktet vondt. Henne går jeg ikke til igjen, men en ren og velduftende mann som kan sine ting har jeg ikke noe i mot.

æsj.. ja jeg forstår at du reagerer på det da..

Skrevet
Hvem sier jeg ser noe provoserende i ditt spørsmål? ;) Du får tilgi meg hvis jeg tar feil, men det vil tiden vise.

;)

jada jeg kan tilgi. mitt tidligre yrke var hudpleier og jeg måtte slutte med det for kvinner som ringte avbestilte timen når de hørte jeg var en mann. Derfor ville jeg finne ut om det er vanlig at kvinner ikke vil ha menn som sin hudpleier. jeg fikk også beskjed fra de som skulle foreta en markedundersøkelse om noen nye produkter at jeg var uønsket der av samme grunn...

Derfor spurte jeg...

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet. Remyline Moderator

Endret av Remyline
Skrevet
jada jeg kan tilgi. mitt tidligre yrke var hudpleier og jeg måtte slutte med det for kvinner som ringte avbestilte timen når de hørte jeg var en mann. Derfor ville jeg finne ut om det er vanlig at kvinner ikke vil ha menn som sin hudpleier. jeg fikk også beskjed fra de som skulle foreta en markedundersøkelse om noen nye produkter at jeg var uønsket der av samme grunn...

Derfor spurte jeg...

Hmm av de venninnene mine jeg har pratet med om dette (utrolig nok) så har det lite å si om hudpleiern er mann eller kvinne så lenge jobben blir godt utført. Men fordommer går nnår det gjelder det meste..

Skrevet

Derfor spurte jeg...

Er ikke sikkert dette dreier seg om mistillit til dine kvalifikasjoner fordi du er mann. Ikke alle kvinner føler seg komfortabel med å slippe fremmede menn innenfor sitt luftrom ganske enkelt. Jeg har flere ganger gått til forskjellige mannlige fysioterapeuter. Jeg føler meg ukomfortabel med det. Min bestemor som trenger hjemmehjelp vil aller helst slippe å få en mann inn i huset. Tror det går mere på sånne ting som trygghetfølelse kanskje. Ja jeg innser at det høres dumt ut. Men følelser er nå ikke alltid logiske da. Jeg sier ikke at det er sånn det burde være bare lanserer en teori til her.

Gjest Miloine
Skrevet

Ja, så klart - hvorfor skulle jeg ikke det?

Skrevet (endret)

Hadde mer enn gjerne gått til en mannlig hudpleier! Har ymse erfaring med kvinnelige, så hvorfor ikke prøve en mann? Tror faktisk de kan være bedre egnet, det er i hvert fall min erfaring med mannlige frisører (som det dessverre er ALT for få av!!!)

Endret av Annevenn
Skrevet
Hadde mer enn gjerne gått til en mannlig hudpleier! Har ymse erfaring med kvinnelige, så hvorfor ikke prøve en mann? Tror faktisk de kan være bedre egnet, det er i hvert fall min erfaring med mannlige frisører (som det dessverre er ALT for få av!!!)

så koselig å høre :)

Skrevet

Jeg hadde gjerne gått til en mann. Gjør meg ingenting.

Synes det er for få av de i sånne yrker jeg. Men kan jo skjønne at de er få, hvis de ikke får noe særlig jobb da.

Jeg bor på et lite sted og her tror jeg ikke man kan oppdrive en eneste mannlig frisør.

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg hadde gjerne gått til en mann. Gjør meg ingenting.

Synes det er for få av de i sånne yrker jeg. Men kan jo skjønne at de er få, hvis de ikke får noe særlig jobb da.

Jeg bor på et lite sted og her tror jeg ikke man kan oppdrive en eneste mannlig frisør.

Ja det er ikke enkelt for vi menn blir mobbet av andre menn for å være homser hvis vi kommer inn på kvinners områder. og i en liten bygd er det ikke lett for hverken menn i "kvinne" yrke og kvinner i "manns" yrker. men jeg ser at når menn har et yrke som er kvinnelig så er de meget dyktig i sitt fag pga av at da er de meget intresert i det de gjør. det samme gjelder når kvinner har mannelige yrker. Har dere også den erfaringen?

Skrevet

Klart jeg kunne gått til en mannlig hudpleier. Har da en mannlig frisør. Så lenge de kan sine ting så er det det samme om det er mann eller kvinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...