Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Noen som kan anbefale en tursekk? Skal gis til en gutt i konfirmasjonsgave. Tenkte på ca 60L. Noen av dere som har noen favoritter?
Gjest G-sport berta ;) Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 jeg har en sekk fra Fjellsport som jeg er veldig fornøyd med. Spørs jo litt hvor mye den skal koste også. Men Norrøna har også utrolig bra ryggsekker. Se hvertfall etter en sekk med ordenlige og gode seler med brystspenne og et godt og stødig hoftebelte!! Det er viktig!! Samt at sele festet i ryggen er regulerbart så det kan stilles inn etter guttens høyde.
Gjest camillo Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Jeg har veldig god erfaring med sekker fra Fjellsport.
Gjest Rognebær Skrevet 15. april 2006 #4 Skrevet 15. april 2006 Norrønasekkene på ca 60 liter er kjempebra og varer i årevis.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Definitivt Norrøna! Fantastisk gode å bære, og god funksjonalitet og løsninger.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Jeg synes Helsport har bra sekker også i en rimeligere prisklasse, men regner med det ikke skal spares penger i konfirmasjonsgave. Har en Haglôfs-sekk jeg elsker over alt (ikkelevende) på jord. Men den er større, da, vet ikke helt hvordan 60 l-sekkene deres er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå