AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:45 #1 Skrevet torsdag kl. 08:45 Jeg har briller, men jeg bruker de sjeldent på jobb da det er upraktisk. For 2 dager hadde vi et møte så jeg brukte brillene. En kollega ble veldig overrasket over brillene mine og insisterte på å fortelle meg hvor rar jeg ser ut. Samtalen ble noe sånt som dette; - wow så rar du ser ut med briller. -unnskyld meg? - ja du ser så utrolig mye bedre ut uten briller! - jo takk for det, det gjør du også. - hva? Jeg ser bedre ut uten briller? Jeg har jo ikke briller. - nei, jeg mener du ser mye bedre ut når jeg ikke bruker briller. -hva mener du? - når jeg bruker briller ser jeg alt! Hver rynke og pore. Så nå er kollegaen min veldig fornærmet og sur og vil ikke snakke med meg. Noen sier det var litt for drøyt svar, og jeg skulle bare ha ignorert der. Var det for drøyt? 🫣 jeg er så lei av kommentarene jeg får når jeg bruker briller.. 😆 Anonymkode: 5a886...3ef 11 4 20
Kålrota Skrevet torsdag kl. 08:47 #2 Skrevet torsdag kl. 08:47 Dere er jo helt gærne begge to. Er dette vanlig tone på arbeidsplassen? 10 5
Me for life Skrevet torsdag kl. 08:47 #3 Skrevet torsdag kl. 08:47 Mulig den var drøy, men vel fortjent 👏👏👏 29 11
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:51 #4 Skrevet torsdag kl. 08:51 Kommer an på hvor godt man kjenner kollegaen kanskje? Selve kommentaren var gull 😄 Anonymkode: e7006...de1 13 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:52 #6 Skrevet torsdag kl. 08:52 Hahaha....for en klovn...likte ikke sin egen medisin nei 🤣 Anonymkode: 24bf1...c0e 10
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:56 #7 Skrevet torsdag kl. 08:56 Haha, helt på sin plass! Anonymkode: 3c6d7...29c 7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:56 #8 Skrevet torsdag kl. 08:56 Perfekt respons 😅 Skulle ønske jeg fikk til det. Jeg blir bare målløs. Kommer på gode "comeback", når jeg kommer hjem. Desverre for sent da. Anonymkode: b83df...ad2 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:58 #9 Skrevet torsdag kl. 08:58 Ting som ikke har skjedd, volume 5000 Anonymkode: d1a21...d40 2 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:58 #10 Skrevet torsdag kl. 08:58 Jeg har sagt det samme. Folk som er negative til brillene mine får høre at de har mye finere hud når jeg ikke bruker briller. Det var en nedtur å se de i full HD. Anonymkode: 27bd9...4f9 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:59 #11 Skrevet torsdag kl. 08:59 Jeg skulle ønske jeg klarte å gi svar på tiltale på den måten! Kanskje den var en liten tanke drøy, samtidig syns jeg ikke at kommentaren du svarte på var helt innafor heller. Så alt i alt, helt på sin plass. 😆 Anonymkode: 46392...131 3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:01 #12 Skrevet torsdag kl. 09:01 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ting som ikke har skjedd, volume 5000 Anonymkode: d1a21...d40 Tror det er et veldig vanlig og kjent comeback, for det er mye sannhet i det. I det man får briller blir naturen vakrere og menneskene styggere. Veldig kjent for alle som har opplevde minus-syn. Før jeg fikk briller var jeg den eneste jeg kjente med ujevn hud. Anonymkode: 27bd9...4f9 3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:02 #13 Skrevet torsdag kl. 09:02 Det var kollegaen din som «begynte» om det går an å bruke den argumentasjonen som voksen. Helt utrolig frekt og stygt sagt, vedkommende må jo ha knekt sine sosiale antenner. Godt gjort av deg å svare så kjapt og velrettet… Anonymkode: ddad2...2b1 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:05 #14 Skrevet torsdag kl. 09:05 Tja, hvis dere kjenner hverandre veldig godt og du sa det med mye humor og glimt i øyet så går det vel an. En litt slitt spøk, men ok. Ellers hadde det vært mye bedre å bare si «Takk» og ikke egne det noe mer oppmerksomhet. Hvis du har lyst til å være den voksne da. Anonymkode: 4a1a0...168 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:05 #15 Skrevet torsdag kl. 09:05 Kunne funnet på å si både det kollegaen din sa, og det du sa, til mine kollegaer. Nå ville det vært en spøkefull, vennlig greie mellom oss da, nettopp fordi det er humoren vi har. Anonymkode: 85c19...cf0 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:08 #16 Skrevet torsdag kl. 09:08 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har briller, men jeg bruker de sjeldent på jobb da det er upraktisk. For 2 dager hadde vi et møte så jeg brukte brillene. En kollega ble veldig overrasket over brillene mine og insisterte på å fortelle meg hvor rar jeg ser ut. Samtalen ble noe sånt som dette; - wow så rar du ser ut med briller. -unnskyld meg? - ja du ser så utrolig mye bedre ut uten briller! - jo takk for det, det gjør du også. - hva? Jeg ser bedre ut uten briller? Jeg har jo ikke briller. - nei, jeg mener du ser mye bedre ut når jeg ikke bruker briller. -hva mener du? - når jeg bruker briller ser jeg alt! Hver rynke og pore. Så nå er kollegaen min veldig fornærmet og sur og vil ikke snakke med meg. Noen sier det var litt for drøyt svar, og jeg skulle bare ha ignorert der. Var det for drøyt? 🫣 jeg er så lei av kommentarene jeg får når jeg bruker briller.. 😆 Anonymkode: 5a886...3ef Så bra kommentar😂 Den fortjente hun etter å kommentere at du ser rar ut! Anonymkode: 4a1f5...ab4 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:11 #19 Skrevet torsdag kl. 09:11 Alle med briller er jo kjent med samtalen du beskriver, ord for ord. Synes absolutt det er innafor å komme med kommentaren, men spørsmålet er jo om det er nødvendig. Kolleagen din er åpenbart dum, og du valgte å legge deg på samme nivå. Det er så klart helt innafor, og man må tåle steken om man leker leken. Det gjorde ikke kollegaen din. Jeg ignorer vanligvis slike kommentarer, da de som oftest kommer fra mennesker som er litt enkle. Dersom noen jeg absolutt ikke liker kommer med en slik kommentar, bruker jeg samtalen slik du beskrev den. Men angrer jo alltid etterpå, da det er helt unødvendig å synke ned på andres nivå. Anonymkode: 7e6e7...120 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:14 #20 Skrevet torsdag kl. 09:14 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det var kollegaen din som «begynte» om det går an å bruke den argumentasjonen som voksen. Helt utrolig frekt og stygt sagt, vedkommende må jo ha knekt sine sosiale antenner. Godt gjort av deg å svare så kjapt og velrettet… Anonymkode: ddad2...2b1 «Det var han som BYYYYNTE», ja det er sånn man sier i barnehagen. Ikke på arbeidsplasser. Anonymkode: 4a1a0...168 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå