AnonymBruker Skrevet 10. april #21 Skrevet 10. april Du har fått mange gode svar alt, eneste jeg er litt i stuss på - om du alt jevnlig tar blodprøver, har du ikke sett hva de gjør og hvor umulig smitte er? Skriver dette ikke for å fornærme deg, men i håp om å nå inn til det rasjonelle deg altså For det er åpent og tydelig hva de gjør for å unngå smitte: På mitt legekontor vasker de alltid hender mellom pasienter, og tar på nye hansker. De renser stikkstedet på armen (men det er mer for å redusere risikoen for infeksjon enn smitte fra andre). Utstyret for å ta blodprøven er engangsutstyr, og ligger sterilt pakket. De åpner pakken ved siden av meg. Brukt utstyr kastes direkte i lukket boks. Skjønner at det ikke er lett å tenke rasjonelt å få med seg det som skjer om du er redd og har nok med å komme deg gjennom det ❤️ Men kanskje det kan hjelpe deg til å legge merke til hvordan de gjør det neste gang? Har også tatt veldig mange blodprøver, i ulike settinger, siste året, og dette er normal gang i det der jeg har vært. Anonymkode: 32e73...e43 2
AnonymBruker Skrevet 10. april #22 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2026 den 10.36): Angstdempende i øyeblikket, angstøkende i lengden. Anonymkode: 2f77f...b91 Hvordan er det angstøkende i lengden å få mer kunnskap om prosedyrene? Anonymkode: ee2f3...bfb 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #23 Skrevet 10. april Jeg er enig i at du kan snakke med sykepleierene om dette og at å lære mer om hvordan dette gjøres vil kunne gi deg tryggheten du trenger. ❤️ Anonymkode: fcf35...21f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå