Gå til innhold

Str og undertøy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir ikke enig med med sel hvilke str jeg skal kjøpe. Skal det trusene sitte løst eller stramt? Det er ubehagelig begge delene.

Jeg bruker str 42 i bukser/jeans og bukser.

HVs ville du valgt i str? Hva bruker du?

Anonymkode: 771f9...f2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer jo med modell og merke, så ingen fasit på det. Foretrekker selv at de sitter stramt, men ikke for stramt... 
-må nesten prøve seg frem

Anonymkode: 50068...4c4

• Liker 2
Skrevet

Truser som sklir fordi de er for løse er verre enn truser som sitter litt stramt den første timene etter at du har tt den på deg. Etter det så har den viet seg det lille den trenger.

Anonymkode: 27589...73a

• Liker 4
Skrevet

Jeg brukte xl i truser også da jeg brukte 34-36 i bukser. Synes det er ekkelt når trusene strammer.

Skrevet

Jeg går alltid opp en størrelse i truser. Hater når trusene strammer. 

Anonymkode: 9c407...52e

• Liker 1
Skrevet
solsolsol skrev (8 timer siden):

Jeg brukte xl i truser også da jeg brukte 34-36 i bukser. Synes det er ekkelt når trusene strammer.

Jeg brukte aldri større enn L i truser da jeg brukte 46-48 i bukser, så det sier litt om hvor store individuelle forskjeller det er. I en bestemt modell brukte jeg faktisk M, selv om klesstørrelsen egentlig skulle tilsi XL eller XXL.

TS: som andre sier må du prøve deg fram selv. Både personlig smak og trusemodellen har noe å si. Selv synes jeg for store truser er verre enn de som er litt stramme, men alt har en grense. 

Anonymkode: 383a9...804

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.4.2026 den 20.16):

Jeg brukte aldri større enn L i truser da jeg brukte 46-48 i bukser, så det sier litt om hvor store individuelle forskjeller det er. I en bestemt modell brukte jeg faktisk M, selv om klesstørrelsen egentlig skulle tilsi XL eller XXL.

TS: som andre sier må du prøve deg fram selv. Både personlig smak og trusemodellen har noe å si. Selv synes jeg for store truser er verre enn de som er litt stramme, men alt har en grense. 

Anonymkode: 383a9...804

Ja, dette er rart, for jeg er som den du siterte. Jeg bruker XS (str 34) i bukser, men bruker gjerne medium i truser. Skal sies at trusene da ofte blir litt løse foran, men jeg må ha den størrelsen for at trusa skal sitte på rumpa. Dette har nok med fettfordeling å gjøre, at jeg f.eks legger det meste av fettet på rumpa. 

Anonymkode: 19564...2f5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...