AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:07 #1 Skrevet torsdag kl. 08:07 Hei Jeg sliter med Lippødem, og smertene har blitt verre i det siste. Har ikke råd til operasjon, men noe må gjøres! Noen her som har gode erfaringer med kompresjonstights og hvor har dere evt. fått bestilt dem? Synes det meste jeg finner virker som litt useriøse nettbutikker, som jeg ikke helt tørr å stole på... Har som sagt ikke råd til hjelp hos privatklinikker, men hvis noen vet om noen fysioterapauter med avtale i Oslo/Lørenskog som kan anbefales blir jeg glad:) Anonymkode: 69308...70a 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:38 #2 Skrevet torsdag kl. 09:38 https://www.medikomp.no/ selger gode varer som brukes etter feks operasjon. Dette som selges her er "the real deal" Anonymkode: 8ea9f...302
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:49 #3 Skrevet torsdag kl. 09:49 Kjære Ts. Jeg kom over disse i en test på Tek.no. Har du hørt om dem? Test av kompresjonsstøvler (2026) - Samletest - Tek.no Ps, må selvfølgelig avklares med legen din først. Og de er dyre. Det er jo ikke hva du spurte etter, men tenkte på dem med en gang jeg leste spørsmålet ditt. Sliter selv med smerter i beina. Har ikke kjøpt ennå, men er glad for oppfinnelsen. Håper de blir billigere etterhvert. Anonymkode: a52ae...fdd
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:30 #4 Skrevet torsdag kl. 22:30 Foretrekker å bestille fra bubblisar, men bruker ikke kompresjon så ofte. Andre ting jeg kan anbefale er vibrasjonsplate, rødlyspanel, gåing, wegovy, massasjepistol. Alt etter hva som kan passe for deg. Anonymkode: 45b25...e14 1
AnonymBruker Skrevet i går, 04:36 #5 Skrevet i går, 04:36 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Foretrekker å bestille fra bubblisar, men bruker ikke kompresjon så ofte. Andre ting jeg kan anbefale er vibrasjonsplate, rødlyspanel, gåing, wegovy, massasjepistol. Alt etter hva som kan passe for deg. Anonymkode: 45b25...e14 Hjelper vibrasjonsplate? Bør man ha den på lavt ellee på høyt? TS, Medicomp er legit. De er bare fryktelig vonde å få på, men det gjelder vel alle... Kjempegode og komfortable når de ER på. Anonymkode: 3a986...5ca 2
AnonymBruker Skrevet i går, 06:21 #6 Skrevet i går, 06:21 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjelper vibrasjonsplate? Bør man ha den på lavt ellee på høyt? Anonymkode: 3a986...5ca Jeg syns det hjelper, har brukt i flere år. Det er jo ulike trinn på ulike plater, men over middels bør den i alle fall stå på. Bruker som regel min på rundt 25 av 30. Anonymkode: 45b25...e14
AnonymBruker Skrevet i går, 06:55 #7 Skrevet i går, 06:55 Tusen takk for gode tips jeg kan sjekke ut:) Mamma har en vibrasjonsplate hun ikke bruker, kansje jeg skulle prøve å låne den? TS Anonymkode: 69308...70a
AnonymBruker Skrevet i går, 07:00 #8 Skrevet i går, 07:00 Jeg tror forresten ikke fysioterapi er det riktige uansett, da de har fokus på å lære deg å trene og gi deg øvelser. Hvordan trene for lipødem er jo enkelt å finne ut av på nett, så jeg ville heller brukt penger på massasje hos noen som har erfaring og peiling på lipødem! Det finnes i noen byer iallfall. Lymfedrenasjemassasje Anonymkode: 3a986...5ca
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Mamma har en vibrasjonsplate hun ikke bruker, kansje jeg skulle prøve å låne den? TS Anonymkode: 69308...70a Absolutt, du gjør lite galt ved å prøve, og bedre at den er i bruk enn å stå ubrukt. Anonymkode: 45b25...e14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå