AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:39 #1 Skrevet onsdag kl. 20:39 Jeg har helt dilla på frukt om dagen, og ikke bare epler. Kiwi, melon, ananas og bær! Men det er jo så fryktelig dyrt.. er der noen her som spiser mye frukt og har noen tips? Jeg vet at det skiller litt på de forskjellige mat kjedene og jeg har kiwi pluss og kjøper det jeg kan på kuponger hos Coop. Anonymkode: 544e4...f3c 1
Daisy-love Skrevet onsdag kl. 20:57 #2 Skrevet onsdag kl. 20:57 De to siste dagene har det vært 30% bonus med Æ på Rema. Extra og Kiwi har appelsiner til 10kr kiloen, og billigst kiwi jeg har funnet er til 6kr på Rema, samt kjøpte med æ så fikk 30% bonus. Her er det ikke alltid så mye variasjon her og nå, men variasjon over tid. Når sitrus er billig går det mest av det, også supplerer jeg med annet jeg finner rimelig. Nå går det mest i appelsiner, og litt klementiner (25 kr kiloen på Rema, pluss æ igjen). Supplerer med melon kjøpt på tilbud påskeaften for å ha denne uken, og jordbær og kiwi kjøpt med æ nå. Bananer kostet også 20kr kiloen på Kiwi, men var billigere med æ på Rema. Noen internasjonale butikker har jo bedre utvalg til lavere pris. Min erfaring er at kvaliteten kan variere mer der. Mitt beste tips er å tilpasse seg sesongene. Melon er billig mot sommeren. Joker i juli er stedet å gå for vannmelon. De har tilbud hver sommer. I fjor til 10kr kiloen for hel. Jeg kjøper hauger av det på sommeren, mens det går mer i annet resten av året. Litt melon her og der, og litt bær på tilbud, eller noen kiwi, men veldig etter hva som er i sesong og på tilbud. Jeg forstår deg, for her og spises det mye. I kveld hadde jeg en skål med jordbær og en med cantaloupemelon til kveldsmat. Kjøpt på tilbud, ellers hadde det nok ikke blitt begge deler. 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:17 #3 Skrevet onsdag kl. 23:17 Hvis du bor i en by med litt størrelse så må du sjekke ut disse innvandrersjappene, de har ofte mye bra frukt og grønt til hyggeligere priser enn de vanlige norske butikkene. Anonymkode: 75c8f...400
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:40 #4 Skrevet torsdag kl. 10:40 Jeg har få typer bær-frukt om gangen - en periode f.eks. pærer og appelsiner, andre ganger melon og epler etc. Tilpasser etter tilbud og sesong. Anonymkode: 30e63...1da
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:57 #5 Skrevet torsdag kl. 19:57 Daisy-love skrev (22 timer siden): De to siste dagene har det vært 30% bonus med Æ på Rema. Extra og Kiwi har appelsiner til 10kr kiloen, og billigst kiwi jeg har funnet er til 6kr på Rema, samt kjøpte med æ så fikk 30% bonus. Man bør uansett være obs på at Rema kan ha skrudd opp prisen betraktelig på en del varer i forbindelse med denne kampanjen. https://www.nettavisen.no/okonomi/remas-prisgrep-et-forvirringsspill/s/5-95-2970462 Anonymkode: c1c81...0c1
Daisy-love Skrevet i går, 03:19 #6 Skrevet i går, 03:19 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Man bør uansett være obs på at Rema kan ha skrudd opp prisen betraktelig på en del varer i forbindelse med denne kampanjen. https://www.nettavisen.no/okonomi/remas-prisgrep-et-forvirringsspill/s/5-95-2970462 Anonymkode: c1c81...0c1 Ja, det er alltid fare for det så jeg sjekket prisene på både Rema, Extra og Kiwi før jeg handlet etter påske. Rakk innom alle tre raskt for å sjekke litt tidligere på dagen og gamblet da på at prisene var det samme noen timer senere. Bananer var 5kr dyrere på Rema, men da ca samme pris som på Kiwi når en tok med Trumf også. Noe var mye billigere og noe var mye dyrere. Fikk paprika ned i 62kr kiloen eller noe og det fikk jeg ingen annet sted, samt billig agurk, avocado 2pk og jordbær til rett over 20kr for hver av de. En må som alltid kunne prisene og ikke se blindt på det som annonseres som "tilbud" 😊
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden Her blir det meste av fruktspising utsatt til høsten og vinteren. Jeg spiser nå first price epler og klementiner mens jeg gleder meg til de norske eplene kommer til høsten. Anonymkode: e19fe...290
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå