AnonymBruker Skrevet 12. april #21 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2026 den 16.26): Ingen menn har kommentert utseendet på underlivet mitt, unntatt én, som sa det var den mest sexy musa han hadde sett. Jeg har som deg indre kjønnslepper som er større enn de ytre. Jeg tror de fleste voksne mennesker er innforstått med at kjønnsorganer er like forskjellige som mennesker ellers, og at man kan synes at både det ene og det andre er fint ☺️ Anonymkode: b79e7...9bf Ts her. Takk for fint svar. Jeg har aldri opplevd noe negativt fra menn, tvert imot. Likevel har jeg følt meg unormal hele livet, og ikke likt å vise meg frem. Men disse svarene varmer😊 Anonymkode: 02164...dcc 1
AnonymBruker Skrevet 12. april #22 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 8.4.2026 den 20.27): Det er mer vanlig å ha større indre kjønnslepper faktisk:) så ingenting å skamme seg over. Mus er mus Anonymkode: 6510e...d1c Ts her. Det er kanskje mer vanlig? Takk for svar, har tenkt med nye partnere om jeg er veldig annerledes enn dem de har vært sammen med før, og blitt usikker av tanken. Anonymkode: 02164...dcc
AnonymBruker Skrevet 12. april #23 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 8.4.2026 den 20.35): Folk er ulike. Jeg har vel klassisk "pent" underliv der indre kjønnslepper visses knapt. Meget fornøyd med utseende der nede, men jeg sliter med tørrhet til tider. Føler meg ikke så "kvinnelig" akkurat når det er tørt og gruer meg te sex og føler jeg ikke " fungerer" . Joda gliddemiddel, men ikke det samme... 😕 Alle har noe!!! Anonymkode: 18c4e...33e Takk for svar! Du er sikkert sånn pen som jeg har ønsket å være. Men som du sier, alle har noe🙂 Anonymkode: 02164...dcc
AnonymBruker Skrevet 12. april #24 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 8.4.2026 den 21.04): Alltid vært misunnelig på de med litt større indre kjønnslepper. Der hvor de på en måte stikker litt ut. Vaginaen ser ut som en blomst liksom. Men skjønner om det kan gnisse og bli tørt da. Min er veldig kjedelig. Bare en strek. Alt er innenfor de ytre ljønnsleppene og ingenting synes før man åpner den eller jeg sprer bena. Anonymkode: b3f84...b9d Hei! Er det ikke rart hvordan det er. Vet med fornuften at en bør være fornøyd og ikke bry seg men rart hvordan det kan føles. Du er sikkert helt flott! Takk for svar. Ts Anonymkode: 02164...dcc
AnonymBruker Skrevet 12. april #25 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 8.4.2026 den 21.18): I en dansk undersøkelse med 250 kvinner hadde 45 prosent skjulte indre kjønnslepper, mens 55 prosent hadde synlige. Selv om undersøkelsen ikke er av så mange kvinner er det helt trygt å si at det er helt normalt (og kanskje mer vanlig) å ha større indre kjønnslepper enn de ytre. Det som kvinner synes er unormalt/uvanlig og skamfullt er altså det vanligste å ha. Undersøkelsen viste også at "Kvinder med skjulte kønslæber er også utilfredse Men i følge undersøgelsen var mange af kvinderne utilfredse med deres kønslæber, selvom de var skjulte. 13 % af kvinderne i undersøgelsen betragtede som udgangspunkt deres kønslæber som unormale - selvom undersøgelsen viste, at hver fjerde af dem rent faktisk havde skjulte kønslæber. - Undersøgelsen viser altså, at også piger med små kønslæber kan betragte sig selv som unormale, siger Annemette Lykkebo. Store kønslæber er helt normale | Trekantområdet | DR Så med andre ord: Uansett hvordan noen ser ut mellom beina tror de et de er unormal og er utilfreds. Anonymkode: 4e692...b2f Artig å lese. Tror du har helt rett. Jeg, og andre med meg, er sikkert rare som føler og tror det slik. Har bare alltid følt meg annerledes og unormal nedentil. Ts Anonymkode: 02164...dcc
AnonymBruker Skrevet 12. april #26 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ts her. Takk for fint svar. Jeg har aldri opplevd noe negativt fra menn, tvert imot. Likevel har jeg følt meg unormal hele livet, og ikke likt å vise meg frem. Men disse svarene varmer😊 Anonymkode: 02164...dcc Jeg har det jeg selv mener er «estetisk pent (nok?)» underliv etter idealet om bare litt synlig. Har aldri hørt menn nevne utseende på andre kvinners underliv når de har brettet ut i det vide og breie om sex og konkrete opplevelser. Mitt inntrykk av «estetisk pent» kommer fra kvinner på KG, aldri hørt menn nevne noe som helst egentlig. Mulig det bare er meg som tenker «endelig EN standard jeg oppnår i det minste» 😆 Har aldri fått positive kommentarer for underliv tross ideal, men derimot hører jeg mye negativt fra menn om mine type pupper på internetten (stor areola). Anonymkode: 81e8a...6ec
AnonymBruker Skrevet 12. april #27 Skrevet 12. april Er selv bifil og har kun fått kommentar på mitt underliv en gang, og det var etter sex med en annen jente! Hadde ikke kjent på spesielt mye skam angående underlivet mitt før dette og før det ble er tema i sosiale media (kjendiser som opererte seg osv.) Føler meg sexy til tider og har et ganske så bra sexliv med min mann, men kjenner uansett på en trang til å gjøre noe pga press utenfra. Tror og håper at min man ikke har noe imot hvordan underlivet ser ut! Jeg selv hadde ikke tenkt over det to ganger om jeg hadde hatt sex med en jente med ligende underliv, så er jo litt rart - hvor kritisk man er til seg selv og sitt eget utseende. Om jeg tørr og får råd en gang kommer jeg sikkert til å operere. Anonymkode: 089cf...a77
AnonymBruker Skrevet 12. april #28 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2026 den 16.15): Mann her. Jeg har ikke vært sammen med fryktelig mange, men nok til å skjønne at ingenting er "normalt". Jeg har heller aldri hørt noen snakke nedsettende om visse utseende heller. Selv setter jeg pris på at både indre lepper, og klitoris stikker seg godt frem. Det er akkurat som blomster; alle har noe vakkert med seg. Anonymkode: 66425...688 Takk for svar, og for en vakker sammenligning med blomster❤. Ts Anonymkode: 02164...dcc
AnonymBruker Skrevet 12. april #29 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2026 den 1.43): Alt er normalt! Jobber helsevesenet og har sett mange underliv. Ingen er like ❤️ Anonymkode: 67b1a...e0a Er det sant? Alltid tenkt at det er sjeldent å se ut som meg, og at de andre jeg har sett har en standard de fleste har. Fint å høre, takk! Ts Anonymkode: 02164...dcc
AnonymBruker Skrevet 12. april #30 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 8.4.2026 den 20.28): Hva om man har veldig store ytre kjønnslepper da? Anonymkode: 297b2...530 Jeg har litt store ytre kjønnslepper, de "lukker inn" de indre leppene, så de er aldri synlige, men jeg har likevel ikke bare en "strek" som mange ser på som idealet. Aldri brydd meg om det, og ingen mann jeg har ligget med har klaget over det heller 🥰 Anonymkode: 4c92a...429
AnonymBruker Skrevet 12. april #31 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er selv bifil og har kun fått kommentar på mitt underliv en gang, og det var etter sex med en annen jente! Hadde ikke kjent på spesielt mye skam angående underlivet mitt før dette og før det ble er tema i sosiale media (kjendiser som opererte seg osv.) Føler meg sexy til tider og har et ganske så bra sexliv med min mann, men kjenner uansett på en trang til å gjøre noe pga press utenfra. Tror og håper at min man ikke har noe imot hvordan underlivet ser ut! Jeg selv hadde ikke tenkt over det to ganger om jeg hadde hatt sex med en jente med ligende underliv, så er jo litt rart - hvor kritisk man er til seg selv og sitt eget utseende. Om jeg tørr og får råd en gang kommer jeg sikkert til å operere. Anonymkode: 089cf...a77 Hei! Du fikk kommentar fra hun andre, men kan det ha vært i positiv betydning? Vet vi kvinner ofte kan være selvkritiske. Så vondt at du tenker på om din mann synes det. Tør du spørre? Det har jeg gjort nemlig. Han betrygger meg og gir meg komplimenter, men jeg sitter fremdeles med tanker i hodet om han virkelig mener det. Ts Anonymkode: 02164...dcc
AnonymBruker Skrevet 12. april #32 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei! Du fikk kommentar fra hun andre, men kan det ha vært i positiv betydning? Vet vi kvinner ofte kan være selvkritiske. Så vondt at du tenker på om din mann synes det. Tør du spørre? Det har jeg gjort nemlig. Han betrygger meg og gir meg komplimenter, men jeg sitter fremdeles med tanker i hodet om han virkelig mener det. Ts Anonymkode: 02164...dcc Åneida, hun spurte rett ut på en fest i senere tid om hvorfor jeg ikke hadde operert f*** mi? 😅🙃 Føles jo dritt, men vet også at kommentaren kom fra ei jente som alltid har vært veldig usikker på seg selv da tross helt sinnsyk skjønnhet. Jeg har et ganske bra sexliv med mannen etter 10 + år som kjærester og 5 + år som gift og flere barn. Planen min var iallefall å bli ferdig med alt av barn før jeg gjør noe kirurgiske inngrep. Anonymkode: 089cf...a77
AnonymBruker Skrevet 13. april #33 Skrevet 13. april Jeg har tatt kirurgisk inngrep og operert store indre lepper. For meg var inngrepet det beste jeg har gjort fordi jeg hadde plager ift bukser, sykling osv. Selv etter inngrepet har jeg indre lepper som syns og stikker utenfor. syns det er veldig fint, men de er ikke lenger vonde og i veien. Mannen min støttet meg fordi det var plagsomt og ga meg smerter, men var tydelig på at han syns det er vakkert og ville aldri ønsket at jeg opererte meg for estetikk. Jeg har heller aldri hørt noen mann snakke stygt om indre kjønnslepper.. desseverre er det heller kvinner som snakker om det!! Anonymkode: 7fc63...038
AnonymBruker Skrevet 13. april #34 Skrevet 13. april Google wall of vagina, så får du se mangfoldet Anonymkode: 6fe85...aa0
AnonymBruker Skrevet 13. april #35 Skrevet 13. april Her er en flott nettside: https://www.labialibrary.org.au ❤️😊 Anonymkode: b79e7...9bf 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå