AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:19 #1 Skrevet onsdag kl. 18:19 Leser overskrift i Dagbladet der ei har fotografert 100 kvinners underliv, og at hun sier at mange opplever skamfølelse for hvordan de ser ut. Jeg får ikke opp artikkelen, men kjenner meg igjen i det hun sier. Har selv alltid hatt komplekser. Er det slik at mangfoldet er så stort, eller blir dette lagt frem for å berolige dem som ser " annerledes ut" sammenlignet med normalen? (som jeg innbiller meg er et lukket underliv der alt er skjult bak de ytre kjønnsleppene) Er det noen normal? Hva tenker andre om dette/hvilke erfaringer har dem som har sett mange kvinner? Anonymkode: 02164...dcc
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:27 #2 Skrevet onsdag kl. 18:27 Det er mer vanlig å ha større indre kjønnslepper faktisk:) så ingenting å skamme seg over. Mus er mus Anonymkode: 6510e...d1c 6 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:28 #3 Skrevet onsdag kl. 18:28 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er mer vanlig å ha større indre kjønnslepper faktisk:) så ingenting å skamme seg over. Mus er mus Anonymkode: 6510e...d1c Hva om man har veldig store ytre kjønnslepper da? Anonymkode: 297b2...530
GlitrendeSjokolade Skrevet onsdag kl. 18:31 #4 Skrevet onsdag kl. 18:31 (endret) Hvorfor skamme seg? Folk har ingen grunn til å skamme seg over underlivet sitt. Man har fått det underlivet man har fått, og skal være stolt for det man har. Endret onsdag kl. 18:31 av GlitrendeSjokolade 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:33 #5 Skrevet onsdag kl. 18:33 Alt er normalt. Man ser ut som man ser ut. Jeg er ikke så vakker i egne øyne, med større indre kjønnslepper enn ytre, rynkete, skrukkete og slappe. Litt sånn "åpen" i åpninga helt ytterst, og er først lukka en cm eller så innforbi leppene. Men guri så deilig det er å berøre. Følsomt, mykt, varmt og perfekt. Anonymkode: 6994a...ae5 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:34 #6 Skrevet onsdag kl. 18:34 Skam er enten effektiv eller ineffektiv. Den skammen vi føler på når det kommer til underlivet er veldig effektiv for det hjelper oss i å holde oss blyge. Ineffektiv er å hate utseendet på den. Litt skam må man ha, for underlivet er noe som skal skjules for alle andre enn din mann. Anonymkode: 933b9...944
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:35 #7 Skrevet onsdag kl. 18:35 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Leser overskrift i Dagbladet der ei har fotografert 100 kvinners underliv, og at hun sier at mange opplever skamfølelse for hvordan de ser ut. Jeg får ikke opp artikkelen, men kjenner meg igjen i det hun sier. Har selv alltid hatt komplekser. Er det slik at mangfoldet er så stort, eller blir dette lagt frem for å berolige dem som ser " annerledes ut" sammenlignet med normalen? (som jeg innbiller meg er et lukket underliv der alt er skjult bak de ytre kjønnsleppene) Er det noen normal? Hva tenker andre om dette/hvilke erfaringer har dem som har sett mange kvinner? Anonymkode: 02164...dcc Folk er ulike. Jeg har vel klassisk "pent" underliv der indre kjønnslepper visses knapt. Meget fornøyd med utseende der nede, men jeg sliter med tørrhet til tider. Føler meg ikke så "kvinnelig" akkurat når det er tørt og gruer meg te sex og føler jeg ikke " fungerer" . Joda gliddemiddel, men ikke det samme... 😕 Alle har noe!!! Anonymkode: 18c4e...33e 3 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:41 #8 Skrevet onsdag kl. 18:41 Jeg skammer meg ikke (og det til tross for at jeg er kvinne). Det virker som vi kvinner er født med skam, vi skal skamme oss over det meste. Over oppførsel (enda vi opptrer med en høflighet og en omsorg som overgår all menneskelig forventning) Vi skal skamme oss over hver millimeter av kroppen vår og spesielt det som går på kjønnsorganene. Men skammen stopper ikke der, nei den fortsetter til magen, til lår, pupper, hår knær, føtter osv Vi skal skamme oss over vår seksualitet og jeg vet ikke hva. Jeg er en kvinne. Kroppen min ser ulik ut nå når jeg er 30 kontra da jeg var 10. Og det er helt greit. Noen er sånn og noen slik. Ingen ber menn om å skamme seg for at kroppen deres har forandret seg fra de var 10 til de er 30 heller, så jeg skjønner ikke denne forakten for at kvinner ser annerledes ut både fra de er 10 til de er 30 eller for at kvinner er ulike hverandre. Anonymkode: 2f5f4...fcc 4 3 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:46 #9 Skrevet onsdag kl. 18:46 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg skammer meg ikke (og det til tross for at jeg er kvinne). Det virker som vi kvinner er født med skam, vi skal skamme oss over det meste. Over oppførsel (enda vi opptrer med en høflighet og en omsorg som overgår all menneskelig forventning) Vi skal skamme oss over hver millimeter av kroppen vår og spesielt det som går på kjønnsorganene. Men skammen stopper ikke der, nei den fortsetter til magen, til lår, pupper, hår knær, føtter osv Vi skal skamme oss over vår seksualitet og jeg vet ikke hva. Jeg er en kvinne. Kroppen min ser ulik ut nå når jeg er 30 kontra da jeg var 10. Og det er helt greit. Noen er sånn og noen slik. Ingen ber menn om å skamme seg for at kroppen deres har forandret seg fra de var 10 til de er 30 heller, så jeg skjønner ikke denne forakten for at kvinner ser annerledes ut både fra de er 10 til de er 30 eller for at kvinner er ulike hverandre. Anonymkode: 2f5f4...fcc Amen! Anonymkode: 89484...334 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:56 #10 Skrevet onsdag kl. 18:56 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Leser overskrift i Dagbladet der ei har fotografert 100 kvinners underliv, og at hun sier at mange opplever skamfølelse for hvordan de ser ut. Jeg får ikke opp artikkelen, men kjenner meg igjen i det hun sier. Har selv alltid hatt komplekser. Er det slik at mangfoldet er så stort, eller blir dette lagt frem for å berolige dem som ser " annerledes ut" sammenlignet med normalen? (som jeg innbiller meg er et lukket underliv der alt er skjult bak de ytre kjønnsleppene) Er det noen normal? Hva tenker andre om dette/hvilke erfaringer har dem som har sett mange kvinner? Anonymkode: 02164...dcc Hva blir det neste? Henge Mona Lisa bak en presenning? Det er heldigvis ikke normalen, men som du ser tidligere i tråden er det noen som tar en for laget og glatt glir inn i hva som helst. Anonymkode: da133...325
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:04 #11 Skrevet onsdag kl. 19:04 Alltid vært misunnelig på de med litt større indre kjønnslepper. Der hvor de på en måte stikker litt ut. Vaginaen ser ut som en blomst liksom. Men skjønner om det kan gnisse og bli tørt da. Min er veldig kjedelig. Bare en strek. Alt er innenfor de ytre ljønnsleppene og ingenting synes før man åpner den eller jeg sprer bena. Anonymkode: b3f84...b9d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:18 #12 Skrevet onsdag kl. 19:18 I en dansk undersøkelse med 250 kvinner hadde 45 prosent skjulte indre kjønnslepper, mens 55 prosent hadde synlige. Selv om undersøkelsen ikke er av så mange kvinner er det helt trygt å si at det er helt normalt (og kanskje mer vanlig) å ha større indre kjønnslepper enn de ytre. Det som kvinner synes er unormalt/uvanlig og skamfullt er altså det vanligste å ha. Undersøkelsen viste også at "Kvinder med skjulte kønslæber er også utilfredse Men i følge undersøgelsen var mange af kvinderne utilfredse med deres kønslæber, selvom de var skjulte. 13 % af kvinderne i undersøgelsen betragtede som udgangspunkt deres kønslæber som unormale - selvom undersøgelsen viste, at hver fjerde af dem rent faktisk havde skjulte kønslæber. - Undersøgelsen viser altså, at også piger med små kønslæber kan betragte sig selv som unormale, siger Annemette Lykkebo. Store kønslæber er helt normale | Trekantområdet | DR Så med andre ord: Uansett hvordan noen ser ut mellom beina tror de et de er unormal og er utilfreds. Anonymkode: 4e692...b2f 3 2
veronica<3 Skrevet onsdag kl. 21:16 #13 Skrevet onsdag kl. 21:16 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:43 #14 Skrevet onsdag kl. 23:43 Alt er normalt! Jobber helsevesenet og har sett mange underliv. Ingen er like ❤️ Anonymkode: 67b1a...e0a 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:15 #15 Skrevet torsdag kl. 14:15 Mann her. Jeg har ikke vært sammen med fryktelig mange, men nok til å skjønne at ingenting er "normalt". Jeg har heller aldri hørt noen snakke nedsettende om visse utseende heller. Selv setter jeg pris på at både indre lepper, og klitoris stikker seg godt frem. Det er akkurat som blomster; alle har noe vakkert med seg. Anonymkode: 66425...688 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:17 #16 Skrevet torsdag kl. 14:17 … har aldri slått meg at et underliv er "feil"….? Dette er tydeligvis et kompleks som har gått meg hus forbi. Har aldri noensinne opplevd en mann som "snur i døra"…. Anonymkode: 4c536...2a6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:23 #17 Skrevet torsdag kl. 14:23 Jeg er bifil, og leste nettopp en artikkel med før og etter- bilder av kvinner som har operert seg nedentil. Jeg har selvfølgelig forståelse for at kvinner opererer seg dersom de har fysiske plager med sine kjønnslepper, men jeg må jo si at alle kvinnenes underliv var vakre og så helt normale ut for meg på før- bildene. Viste min mann, som var helt enig med meg i at de var vakre og sexy FØR operasjonen også. De så absolutt normale ut etter operasjonen også, men visuelt og seksuelt hadde de underliv det var forlokkende å smake på og leke med på før- bildene. Frodigere enn på etter- bildene, hvor de var mindre individuelle, og mer "standard". Hvilket også et helt ok selvfølgelig, og sikkert det de ønsket, men de var altså svært sexy på førbildene også. Anonymkode: 2896b...d9f 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:26 #18 Skrevet torsdag kl. 14:26 Ingen menn har kommentert utseendet på underlivet mitt, unntatt én, som sa det var den mest sexy musa han hadde sett. Jeg har som deg indre kjønnslepper som er større enn de ytre. Jeg tror de fleste voksne mennesker er innforstått med at kjønnsorganer er like forskjellige som mennesker ellers, og at man kan synes at både det ene og det andre er fint ☺️ Anonymkode: b79e7...9bf 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 05:53 #19 Skrevet fredag kl. 05:53 Jeg forstår deg ts. Jeg har også sånn som stikker ut. Synes det er motbydelig selv. Har vurdert operasjon, men mannen min lar meg ikke få lov. Da vi ble sammen hadde vi et godt sexliv, men nå er det helt over. Hvis vi gjør noe er det kun penetrering i mørket under dyne. Han tar aldri på det. Har en oppfatning av at han synes det er like ekkelt som jeg synes. Anonymkode: afd38...da1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 05:58 #20 Skrevet fredag kl. 05:58 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg forstår deg ts. Jeg har også sånn som stikker ut. Synes det er motbydelig selv. Har vurdert operasjon, men mannen min lar meg ikke få lov. Da vi ble sammen hadde vi et godt sexliv, men nå er det helt over. Hvis vi gjør noe er det kun penetrering i mørket under dyne. Han tar aldri på det. Har en oppfatning av at han synes det er like ekkelt som jeg synes. Anonymkode: afd38...da1 Dette er bare tull. Hadde jeg hatt sex med noen som hadde hatet seg selv og sitt eget underliv hadde jeg også begynt etter hvert å ha sex med lyset av, tatt mindre inaktiv, vært mindre lidenskapelig osv, Det er begrenset på hvor lenge og hvor mye en orker å ta inn over seg andres selv hat, og hvor godt det selvhatet er å ha sex med. Du lar jo ikke mannen din få elske deg, ikke rart han til slutt blir lei. Jeg hadde også blitt lei og det hadde ikke hatt noe med underlivet å gjøre (du har et mer vanlig underliv enn de som bare har en strek) men det hadde ikke vært pga kjønnsorganet men mer eierens holdning til sitt eget kjønnsorgan. Anonymkode: 4e692...b2f 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå