Gå til innhold

Navlestrengen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snakket med en fyr på en datingside.

Vi har snakket en stund, å i går kveld da vi chattet litt så skrev han om en fantasi han hadde.

Jeg ble litt satt ut av denne fantasien han, å begynte å lure på om dette var en litt utenom det vanlig fantasi.

Han drømte om å ligge i samme seng sammen med en dame som var eldre enn han. Han er 7 år yngre enn meg. Han knytter seg sterkt til de han er sammen med. Den tidligere damen han datet brukte han en tykk tråd som han latet som var en navlestreng mellom han og henne. Det var som et sterkt bånd mellom disse.

At han var knyttet til henne gjennom navlestrengen på en måte.

Jeg har aldri hørt om dette før.

Anonymkode: 0decf...ffa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags forhold har han til moren sin? 

Anonymkode: 1a35f...17a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva slags forhold har han til moren sin? 

Det har jeg ikke spurt om.. Han har ikke snakket særlig om moren sin heller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det har jeg ikke spurt om.. Han har ikke snakket særlig om moren sin heller.

Det er vel ikke den verste fantasien jeg har hørt om… Men noe rart er det jo. Hvis han virker grei ellers så er det jo bare å fortsette. Men om du ikke vil være med så skal du si det og det skal respekteres. Jeg hadde ikke vært komfortabel med at en mann skulle hatt med seg et tau eller tykk tråd i senga, for å si det sånn. Lurer jo også litt på hvordan han fester den på seg og dama?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er vel ikke den verste fantasien jeg har hørt om… Men noe rart er det jo. Hvis han virker grei ellers så er det jo bare å fortsette. Men om du ikke vil være med så skal du si det og det skal respekteres. Jeg hadde ikke vært komfortabel med at en mann skulle hatt med seg et tau eller tykk tråd i senga, for å si det sånn. Lurer jo også litt på hvordan han fester den på seg og dama?

Kanskje han bare legger tråden inni navlen sin og i navlen til damen.

Han er en underdanig mann, men kanskje det er en trygghet for han dette med å være med en eldre dame han har et sterkt bånd til.

Jeg er vel ikke helt fremmed for det sånn etterhvert hvis det betyr mye for han ha denne tråden som skal være en navlestreng festet på han. Denne koblingen mellom 2 mennesker med en sterk tilknytning til hverandre på et vis.

Skrevet

🚩🚩🚩

Anonymkode: 0d184...78c

Skrevet

Pratet med han i dag. Han er jo snill å hyggelig fyr som jeg ikke helt klarer å bsre avslutte med.

Er det virkelig rødt flagg dette da?

Eller kan det bare være helt uskyldig denne fantasien. Hmm

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Pratet med han i dag. Han er jo snill å hyggelig fyr som jeg ikke helt klarer å bsre avslutte med.

Er det virkelig rødt flagg dette da?

Eller kan det bare være helt uskyldig denne fantasien. Hmm

Rødt flagg vet jeg ikke, men sært er det jo. Syntes det virker som han vil at du skal være mammaen hans, så du får stille spørsmål om du ønsker en forvokst guttunge til kjæreste. Selv har jeg ikke noe i mot modne damer, men en ting er jeg tydelig på, det er jeg som er mannen.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Og så skal han ha bleie, du skal skifte på, og så er det matingen da.. ikke min kopp te. 

Anonymkode: 2ed49...28f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...