AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:48 #1 Skrevet onsdag kl. 16:48 Hvor mye er det innafor å betale noen for å stikke innom å mate/tømme do for katten , i en drøy uke? Vedkommende har ikke noe reisevei. 500kr? 1000kr? Annet? Anonymkode: 4bcba...30a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:49 #2 Skrevet onsdag kl. 16:49 Anbefaler å bruke Pawshake-appen! Anonymkode: ef65a...192
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:50 #3 Skrevet onsdag kl. 16:50 Betaler 500,- i uka for kattepass Anonymkode: c213a...439
Helene Skrevet torsdag kl. 11:53 #4 Skrevet torsdag kl. 11:53 Tidligere har jeg brukt en ungdom som stakk innom. Tror jeg betalte 500 kr pr uke. Samtidig fikk denne ungdommen fri bruk av boligen når vi var borte. Hun hadde 3 småsøsken, og lengtet etter privatliv og egentid 🙉😸. Sist jeg var ute å reiste var det et par i nabolaget som var innom hver dag. Matet dem og renset kattedo. De ville ikke ha betaling, de ønsket å hjelpe i en vanskelig situasjon. Reisen var pga begravelse, i utlandet. Jeg kjøpte dem 1 liter whisky og ost i gave.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå