AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Noen som har tips til hvordan pynte på terrassevegg/leveggene på terrassen. Jeg har en stor firkantet terrasse med to litt lange vegge på sidene. Jeg vil gjerne henge opp noe der så det ikke ser så tomt ut, men jeg vet ikke hva. Jeg vil ha 2 hengepotter skrått over hverandre ihvertfall, men så vil jeg ha noe til, men det er det jeg ikke vet skal være. Hvordan har du pyntet? Gjerne noe som kan henge året rundt. Og gjerne kom med andre innspill til hva som er fint på terrassen med tanke på krukker og planter😊 Anonymkode: a2744...5e2
Cinnamon83 Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Mange som henger opp en liten hylle ute. Den kan du ha litt blomster, lys og pynt i. litt sånne kranser er og fint, hjerter av grener ol. lysholdere på vegg er og fint
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Cinnamon83 skrev (8 minutter siden): Mange som henger opp en liten hylle ute. Den kan du ha litt blomster, lys og pynt i. litt sånne kranser er og fint, hjerter av grener ol. lysholdere på vegg er og fint Åjaa! Takk for flere tips🤩 sånn hjerte av grener hadde sikkert vært fint, også noe lys ja! Anonymkode: a2744...5e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå