AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Virker som at mange gir blaffen i kommunikasjonen til tider. Ble kontaktet av en person som hadde et praktisk spørsmål og føyde i tillegg til at vi må komme i gang med en fritidsaktivitet som vi har snakket om tidligere. Jeg svarte på spørsmålet (vedkommende trengte info om meg) og skrev litt løst om min arbeidssituasjon mtp når fritidsaktiviteten passer. Dette er noen dager siden, null respons på svaret mitt, verken i tekst, tommel opp eller noe som helst. Jeg ville aldri holdt på sånn, med mindre det er en person jeg vurderer å blokkere, dersom vi har null felles venner osv. Jeg blir kontaktet av en annen person som promoterer litt på Messenger, da ignorerer jeg promoteringen (klikker meg ikke inn på det som promoteres), men jeg responderer i det minste med en emoji, jeg ignorerer ikke fullstendig. Denne personen fortjener ikke mer enn en emoji siden vedkommende bryr seg svært lite om meg og mitt. Mener ikke at personen som ikke har svart meg trenger å respondere så mye, men her er det ingenting etter flere dager, svaret mitt står som sett. Er først og fremst denne personen som vil joine meg i fritidsaktiviten, jeg har allerede holdt på jevnt og trutt i lang tid og så kjenner jeg bare vedkommende via en slektning. Har et godt inntrykk av personen og jeg vil ikke at dette skal ødelegge noe, men synes det er så dårlig og klønete å ikke skjønne at her må man respondere litt, et lite minimum. Anonymkode: 56bfc...f77
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Hei, Her er det nok mange ulike meninger. Selv responderer jeg på meldinger så snart de kommer inn, sett at jeg har tid. Min mann kan bruker en del dager på å svare på meldinger han mottar. Nå mottar han også betraktelig flere meldinger enn hva jeg gjør, opptil 10+ på Messenger om dagen. I tillegg kommer Teams-meldinger, e-post og SMS utenom. Det kan jo hende at noe slikt er tilfelle for vennen din? Anonymkode: d4c18...86c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå