Gå til innhold

Jobbsituasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg jobber i kundeservice nå, men det er veldig krevende for meg (pga tidligere sosialangst), og jeg vet ikke hvordan jeg skal overleve i slike yrker på lang sikt. Det er også vanskelig å finne jobb for tiden når den eneste erfaringen jeg har er fra kundeservice. Finnes det noen jobber man kan komme inn i uten utdanning eller dyre kurs, og som ikke krever direkte kontakt med kunder?

Anonymkode: 5f89a...f97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok krevende, ja. Er selv ekstrovert, men ville også slitt i en slik jobb dersom det handler om kundeklager. Før du finner deg noe annet, kan du kanskje prøve å finne noen teknikker å takle dagens jobb på? For takler du LITT kundekontakt, er det en styrke. Feks som legesekretær?

Ellers er jo renhold noe som ikke krever så mye kontakt med folk. Der kan man ta fagbrev, krever ikke mange års skolegang. Eller enkelte kommunale jobber som i park og anlegg, trafikkbetjent (parkeringsvakt), eller administrative funksjoner. Det spørs jo hvor du bor også og hvordan markedet er.

Anonymkode: cbe3d...ab4

Skrevet

Siden sosialangsten er tidligere og dermed tilbakelagt, høres dette lovende ut fremover.

Anonymkode: 51c14...aba

• Nyttig 1
Skrevet

Jobbe på lager kanskje? Eller en jobb hvor du kjører, f.eks. som disse som henter og leverer gulvmatter fra diverse butikker, kontorer osv? 

Legesekretær eller helsesekretær som det heter, krever utdannelse, men du kan bli medisinsk sekretær, men det er et dyrt kurs. Tror uansett ikke det passer seg mtp. angsten din, det er mye pasientkontakt. 

Anonymkode: 5400c...a80

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

veronica<3, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...