AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden En kollega bor i mitt nærområde. Hun tar buss til jobb og jeg kjører bil. Hun hinter ofte til at hun synes det er kjedelig å ta buss. Jeg tenkte at hun kan sitte på til meg, men så vil jeg ikke ha en fast avtale på det. Jeg liker friheten med å kjøre på jobb når jeg vil. Noen dager kommer jeg på jobb 30 minutter før og noen dager akkurat når jeg skal være der Og hjem etter jobb liker jeg å kjøre innom litt forskjellige butikker. Skal hun sitte på så kan jeg ikke det Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 54919...df8 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Hadde latt henne ta bussen og heller tilbudt skyss enkelte ganger når jeg ikke skal innom noen steder etter jobb. Anonymkode: 1dfb0...22e 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Hadde aldri tatt med noen utenom i helt avvikende tilfeller. Har man jobb får man komme seg dit selv. Anonymkode: fbeb2...e4a 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Skjønner det godt. Hva med å si det slik? «Jeg kan dessverre ikke inngå faste avtaler fordi jeg kjører til ulik tid, og er ofte innom butikker etter jobb. Men jeg skal prøve å huske å spørre deg når jeg skal rett hjem» Anonymkode: 1e560...7b3 1
Seff Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Jeg hadde bare latt som jeg ikke tok hintet. For hvis hun får sitte på en gang , er det jo lett at hun tror hun kan sitte på hver gang. Og hvis du skal la henne sitte på av og til, blir det jo antakelig et veldig styr for å avtale de gangene. Det blir jo for dumt om du skal si at "denne uken kan du sitte på mandag og torsdag", eller avtale på sparket av og til, det blir også veldig ugunstig for begge to. Hvis jeg hadde vært denne kollegaen din, hadde jeg nok følt det litt nedverdigende hvis du liksom skulle la henne sitte på av og til, totalt uten forutsigbarhet. Men jeg må innrømme at jeg skjønner godt at du vil ha friheten til å kjøre til og fra jobb alene og når du vil. 1
LilleMy_09 Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden (endret) Hadde ikke samkjørt. Er pendler selv og tiden til og fra jobb vil jeg ha alene. Hadde ikke tatt med meg noen med mindre det var noe helt spesielt Endret 2 timer siden av LilleMy_09 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Så når du er syk skal du ringe å vekke vedkommende så rekker bussen? Anonymkode: 18b1e...324
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Min opplevelse er at en sjelden gang veldig fort blir til av og til, blir til jevnlig og til slutt blir til at unntak må avtales… 🫠 Anonymkode: d86ed...c10 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Sånne ting sklir nesten alltid ut, folk kjenner ikke sin ‘besøkstid’😩 Hadde ikke tilbudt utenom spesielle omstendigheter («jeg skal rett hjem i dag, vil du sitte på så du slipper å gå ut i stormen») Anonymkode: c534d...23f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Er jo bare å unngå en avtale om at det hun bruker på bussen, betaler hun til deg i stedet. Anonymkode: 7b911...45e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Så når du er syk skal du ringe å vekke vedkommende så rekker bussen? Anonymkode: 18b1e...324 Blir jeg syk iløpet av natten eller seint om kvelden så måtte jeg det ja Anonymkode: 54919...df8
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Har egentlig dårlig erfaring med dette fra før. En kollega på gamle arbeidsplass spurte etter jobb om hun kunne sitte på til bussholdeplassen. Jeg kjørte forbi den så jeg sa ja flere ganger. Men så stoppet hun å spørre og bare gikk sammen med meg til bilen og satt seg inn. Det var ubehagelig og jeg sa ikke noe. Anonymkode: 54919...df8
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Voksne folk må ordne seg selv. Jeg har alenetid i bilen og spiller høy musikk og synger. Anonymkode: 5e5ed...12b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå