Gå til innhold

Menn som liker litt former

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner man menn som syns det er fint med litt ekstra? Ikke feit, men lett overvektig - typ BMI mellom 25-27.

Vil helst unngå å havne i forhold der jeg bli likt på tross av…

Anonymkode: 03893...c18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Der du finner alle andre menn? Bare kanskje ikke på treningssenteret…

Anonymkode: ed39f...b44

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med bmi på 34? Smålubben!

Anonymkode: e234a...34d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nordmenn flest er overvektige.

Overvektige menn som liker overvektige kvinner burde være lett å finne? 

Over hele landet, i alle aldre.

Du burde finne de på alle datingapper, eller «out in the wild».

Hadde styrt unna treningssentrene på Frogner og Bjørvika.

Anonymkode: e6060...b78

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du er på apper så er det bare å legge ut bilder av hele deg, er bilde som gir et ærlig inntrykk av hvem du er. Date, og avvent med å ha sex, en good stund! Min erfaring er at mange menn driter i overvekt når de kun er ute etter sex, så det er ingen god indikasjon på at han er interessert i noe seriøst. 

Anonymkode: 91f2e...19f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Akademikere. Bryr seg mer om toppen enn kroppen.

Er selv gift med en, jeg har bmi på 26 og han har sixpack. Flere graviditeter, hengemage og lange pupper og han får en boner bare jeg skifter bukse foran ham.

Anonymkode: a95ac...a93

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du at alle med like preferanser er på samme steder?

Anonymkode: ea05f...2fe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hva med bmi på 34? Smålubben!

Anonymkode: e234a...34d

34 er jo skikkelig, skikkelig overvektig. Og det er ok, altså. Men smålubben er det virkelig ikke. 

Anonymkode: fe97f...aa8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nordmenn flest er overvektige.

Overvektige menn som liker overvektige kvinner burde være lett å finne? 

Over hele landet, i alle aldre.

Du burde finne de på alle datingapper, eller «out in the wild».

Hadde styrt unna treningssentrene på Frogner og Bjørvika.

Anonymkode: e6060...b78

Så det må en overvektig mann til for å like en overvektig kvinne?

Har du vært ute blant folk i senere år?

Jeg observerer stadig vekk par der hun eller han er overvektig men partneren er normalvektig. Så det er helt vanlig at par har ulik kroppsfasong/vekt. Hos mange par er det også vanlig at han eller hun trener, mens partner ikke gjør det.

Ingen fasit, altså. Det er masse mennesker som fint lever med en partner som har noen kilo for mye.

Anonymkode: 87b11...c6f

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det gamle uttrykket "Jo mer å ta i, jo mer å være glad i" funker for meg.

Anonymkode: d52e8...ec6

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være frekk, men hva har litt former egentlig med overvekt å gjøre?

Selvsagt har mange overvektige damer ganske store bryster, for eksempel. Men de har jo som regel også så å si null midje. Altså ikke særlig mye til form.

Om du er en av de ytterst få heldige (er vel under 10% av kvinner i verden med denne kroppsfasongen) som har perfekt timeglassfigur, så får du ha meg unnskyldt. DA kan du ha 5-10 kg ekstra fett på kroppen og likevel se flott ut. Men ærlig talt, i damegarderoben ser jeg mest eplefasong. Det er ikke like flatterende uten klær på.

Anonymkode: d8e16...4b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Damer dømmer hverandre og seg selv hardere enn det menn gjør jevnt over. Så kommer det litt an på alder og miljøet du vanker i, de fleste voksne menn liker damer med underhudsfett, og rompe/lår osv.

Her på KG er det en del som er veldig opptatt av trening og BMI og alt det der. Jeg ville testet litt selv hvis jeg var deg, om du har mulighet å date, og få litt respons i det virkelige liv, fra vanlige menn som du liker. Altså ikke gå inn i usikkerhet og være redd for å smile eller ta kontakt når du føler for det😊

Anonymkode: 49a11...7fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvor finner man menn som syns det er fint med litt ekstra?

Finnes ikke en mann i hele verden som ikke liker former. Heterofil eller homofil. Alle menn på planeten liker former som fremhever kjønnet til de personene de tiltrekkes av.

Anonymkode: 66375...60c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Der du finner alle andre menn? Bare kanskje ikke på treningssenteret…

Anonymkode: ed39f...b44

Jeg er treningsdame, jo mer ripped treningskompisene mine er, jo mer setter de pris på en myk og deilig damekropp, de liker kontrasten i følge dem selv, vil faktisk påstå at unntakene er de som vil ha en dame som trener som dem selv så jeg vil anbefale treningssenteret ;) 

Anonymkode: b4680...a62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror nok ikke du finner en mann som foretrekker overvektige kvinner. I hvert fall ikke hvite menn. Det er noen få menn som har en fetish for feite kvinner, men da snakker vi allvorlig fedme, og ikke overvekt. En del afrikanske menn, og noen fra midtøsten derimot har jeg inntrykk av at faktisk har en preferanse for overvektige kvinner. Da spesielt store rumper, hofter og pupper.

Anonymkode: d64e9...ac0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke for å være frekk, men hva har litt former egentlig med overvekt å gjøre?

Selvsagt har mange overvektige damer ganske store bryster, for eksempel. Men de har jo som regel også så å si null midje. Altså ikke særlig mye til form.

Om du er en av de ytterst få heldige (er vel under 10% av kvinner i verden med denne kroppsfasongen) som har perfekt timeglassfigur, så får du ha meg unnskyldt. DA kan du ha 5-10 kg ekstra fett på kroppen og likevel se flott ut. Men ærlig talt, i damegarderoben ser jeg mest eplefasong. Det er ikke like flatterende uten klær på.

Anonymkode: d8e16...4b8

Pærefasong eller en kombinasjon av timeglass/pære er faktisk relativt vanlig, det også. Jeg er også overvektig med en BMI på 26,4, men har markert midje, runde hofter, stor rumpe og kraftige lår.  Har absolutt inntrykk av at mange menn liker en slik kroppsfasong.

Anonymkode: 9da7f...082

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tror nok ikke du finner en mann som foretrekker overvektige kvinner. I hvert fall ikke hvite menn. Det er noen få menn som har en fetish for feite kvinner, men da snakker vi allvorlig fedme, og ikke overvekt. En del afrikanske menn, og noen fra midtøsten derimot har jeg inntrykk av at faktisk har en preferanse for overvektige kvinner. Da spesielt store rumper, hofter og pupper.

Anonymkode: d64e9...ac0

Er mange menn som har litt ekstra.

Dobbelt standard er 'tåppen av kransekakå' 😂

(hvilken referanse er dette? Noen som tar den? 😆)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En god dame bør være 10-15 kilo over normal BMI. Min erfaring er at disse damene er de beste knullerskene. Og så er de ofte blidere til sinns. 
Kanskje de tynne damene er sure fordi de går rundt og er sultne hele tiden? Ingenting blir vel surere enn ei sulten kjerring. 

Anonymkode: a825b...92c

• Liker 1
Skrevet

Det må jo være overalt! Bmi på 25-27 er jo smashings! Min bmi er på 29-30 og har aldri hatt problemer med å få meg mannfolk - ikke da jeg var 30 kg tyngre heller... Er gift da, men det skorter ikke på interessen. 

Anonymkode: 89ba9...4c2

Skrevet

Har like mye draget på menn med bmi på 25/26 som da jeg hadde 18/19. Og alt i mellom selvfølgelig. Mannen er en muskelbunt og han møtte meg på mitt største.

Anonymkode: c82b9...4ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...