Gå til innhold

Badeland Clarion Hotel Gardermoen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste måned kommer nevøen og niesen til samboeren min hit en langhelg og vi prøver nå å tenke ut aktiviteter med dem. Vi tenkte på badelandet på Clarion Hotel på Gardermoen og lurer på om noen som har vært der kan si litt om hvordan det er. Er det et bra/morsomt sted for barn (og voksne)? Et sted man kan være en stund uten å kjede seg? Finnes det evt noen bedre badeland rundt/i Oslo?

Skrevet

badeland på gardermoen er veldig flott for hele familien! vi er der ofte. men litt dumt at det er så langt unna og litt dyrt. ellers er raufoss veldig bra, ingen vanlige basseng der bare slike "spesialeffekt"basseng... :P

Gjest gjest1
Skrevet

Badeland på Gardermoen er helt flotters for unger, og jeg synes det er deilig selv også. De har et stort basseng med vanlig temperatur, med blant annet svømmebaner, og en annen del med litt motstrøm og normalt badevann + sklie, samt et barnebasseng, et grunt et, og en del med deilig varmt vann + boblebad. Herlig!

Hotellet er fint også, og det er lett å finne fram når man kjører dit.

Har vært på Raufoss, og likte meg veldig godt der da jeg var.. hmm.. 13 år. Hehe. Der er det mer "spesialbassenger" og sklier av ulike typer.

Skrevet

Ellers kan Østfold badet i Askim også anbefales.

Skrevet

Høres veldig bra ut. Likte at det er et barnebasseng da den minste ikke er helt stø på svømming enda. Det blir nok gøy. :)

Skrevet

Har bodd på hotellet flere ganger, og badelandet ser veldig innbydende ut!

*kanskje prøve neste gang*

Skrevet

Hva med tekninsk museum da? der er det jo virkelig litt av vert og se og røre på... der er det ltt og svi av noen timer kan jeg si deg,,, var der med mine nevøer for noen år siden..

Skrevet

Hoppaland(eller hva det heter) i lillestrøm er også en hitt..

Skrevet

Er det noen som vet om barnebassenget er varmt nok til å ha med baby? Over tredve grader?

Skrevet

Vi tok dem til Teknisk Museum i fjor, så det er allerede brukt opp. Hoppeloppeland blir litt for barnslig (de er 10 og 11 år). Det blir selvsagt en tur til Tusenfryd (det går man aldri lei av, selv om de var der i fjor også).

Gjest gjest1
Skrevet
Er det noen som vet om barnebassenget er varmt nok til å ha med baby? Over tredve grader?

På Gardermoen er babybassenget tilknyttet det bassenget som har over 30 grader.

Det er to barnebassenger. Et babybasseng, samt et barnebasseng som er litt større - sistnevnte har normal temperatur.

Har vært der med babyer fra 3 mnd og oppover, og det gikk fint.

Skrevet
På Gardermoen er babybassenget tilknyttet det bassenget som har over 30 grader.

Det er to barnebassenger. Et babybasseng, samt et barnebasseng som er litt større - sistnevnte har normal temperatur.

Har vært der med babyer fra 3 mnd og oppover, og det gikk fint.

Takk for svar. Da blir det nok en påsketur dit :)

Gjest gjest1
Skrevet (endret)
Takk for svar. Da blir det nok en påsketur dit :)

Da sees vi kanskje. hehe. Skal se etter en som ser ut som en Plym. ;)

Her er det forresten en side fra badeland.

Endret av Hope

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...