AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Skal operere i skulder/hand og fått beskjed i innkallingen at jeg må stoppe med egovy 10 dager før operasjonen. Men står ikke noe om når jeg kan starte på igjen. Noen som vet? Prøver å planlegge om det kommer til å gå over 14 dager. For da må man starte på den mildeste dosen igjen. Jeg går nå på den høyeste. Som vil si at jeg må klarere dette med nye resepter av legen . Å ha det klart hjemme i kjøleskap. Får ikke til å kjøre på apoteket med gipset hand. Får ikke til å spørre kirurgen/anestesiteam før jeg har time til operasjonen. Da er det for sent å løpe på apoteket. Legen jeg har føler jeg ikke vet ingen verdens ting når det kommer til sykehus og timer der. Spurte legen i januar om jeg måtte stoppe på wegovy pga operasjonen? Nei, det trengte jeg ikke! Så får jeg innkallingsbrev der det står at jeg må stoppe med wegovy 10 dager før operasjon. Anonymkode: e4f17...51d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Ring avdelingen du skal opereres på og spør. Siden W er nevnt i innkallingsbrev, vet de nok svaret på dette og, eventuelt kan de finne ut for deg. Anonymkode: 3b164...cc6
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ring avdelingen du skal opereres på og spør. Siden W er nevnt i innkallingsbrev, vet de nok svaret på dette og, eventuelt kan de finne ut for deg. Anonymkode: 3b164...cc6 Ja, vært inn på tanken selv på det. Takk for at svarte. Anonymkode: e4f17...51d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Bruk klikkdosering på den wegovyen du har nå. Så slipper du å kjøpe inn ny. Står på nettet. Gjør det selv. Anonymkode: f1e37...803 2
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #5 Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Bruk klikkdosering på den wegovyen du har nå. Så slipper du å kjøpe inn ny. Står på nettet. Gjør det selv. Anonymkode: f1e37...803 Hva lønner seg å gjøre? En dose 0,25 er billigere å kjøpe enn en dose 2,4 mg. Blir det hipp som happ i pris om man klikk doser en 2,4 til o, 25 doser? Anonymkode: e4f17...51d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå