Gå til innhold

Flagging på bryllupsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å flagge når man gifter seg? Eller gjelder det bare bursdager og 17 mai? Hva skal dere gjøre? Må jo i såfall få noen til å ta ned flagget på kvelden da...

*heeeelt på detaljnivå jeg nå :ler: *

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel vanlig å flagge til alle slags feiringer, så har dere flagg, kan det være hyggelig å bruke det.

Skrevet

Hadde ikke noe slikt i tankene i det hele tatt, men det er sikkert noen som har gjort det.

Skrevet

Vi flagget både hjemme og på lokalet vi feiret bryllupet vårt. En behjelpelig nabo hjalp oss med å ta ned flagget hjemme i rett tid.

Skrevet

Ja, det er absolutt vanlig å flagge til bryllup. Jeg jobber på hotell, og her flagger vi hver gang vi skal ha bryllup, dåp eller begravelse. Samt bursdager hvis bursdagsbarnet har lyst. Vi driver også et lokale/grendahus, og der gjør vi det på samme måte. Vaktmesteren på grendahuset heiser flagget tidlig på dagen (før serveringsfolkene kommer), og så firer en av servitørene det til riktig tid. Dette gjør vi uten at brudefolket ber om det, skulle bare mangle.

Gjest gjest1
Skrevet

Vi hang ut flagget vårt på bryllupsdagen og dagen etter (hadde kakefest dagen etter hjemme hos oss selv). Lokalene vi leide flagget også, fotografen også når jeg tenker meg om. :tommel:

Skrevet

Vi flagget!

Og noen sørget for å ta det ned før kl 21!!! (VIKTIG!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...