AnonymBruker Skrevet 7. april #1 Skrevet 7. april Jeg leverte selvangivelsen 19. mars og har ikke fått utbetalt enda. Andre jeg kjenner fikk det i løpet av et par dager. Hvor lenge har dere andre ventet? Vanlig at det tar så lang tid? Anonymkode: a15da...189
-jk- Skrevet 7. april #2 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg leverte selvangivelsen 19. mars og har ikke fått utbetalt enda. Andre jeg kjenner fikk det i løpet av et par dager. Hvor lenge har dere andre ventet? Vanlig at det tar så lang tid? Anonymkode: a15da...189 Jeg leverte 9.mars og har ikke hørt et kvekk, så tydeligvis ikke uvanlig det.
AnonymBruker Skrevet 7. april #3 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg leverte selvangivelsen 19. mars og har ikke fått utbetalt enda. Andre jeg kjenner fikk det i løpet av et par dager. Hvor lenge har dere andre ventet? Vanlig at det tar så lang tid? Anonymkode: a15da...189 De fleste får skatteoppgjøret mellom april og juni, mens noen må vente til høsten. Alle får skatteoppgjøret sitt før 1. desember. Anonymkode: 112f1...339 2
AnonymBruker Skrevet 7. april #4 Skrevet 7. april Spiller ingen rolle når du leverte, det kan komme i morgen eller i november. Anonymkode: 4e6a5...3de 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå