AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:55 #21 Skrevet tirsdag kl. 10:55 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hun er overvektig, men spiser mye mindre mat enn hva jeg gjør. Anonymkode: 1579d...aa5 Hvis hun er overvektig, spiser hun nok mye mer mat enn du gjør, men gjør det alene og lurer seg selv.... Anonymkode: 594dd...143 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:03 #22 Skrevet tirsdag kl. 11:03 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hun er overvektig, men spiser mye mindre mat enn hva jeg gjør. Anonymkode: 1579d...aa5 Det gjør hun selvfølgelig ikke. Med mindre hun raser ned i vekt, altså. For å si det sånn: Det er ingen kilder til opprettholdt overvekt som er i nærheten av manglende presisjon ved selvrapportert inntak. Dette er godt dokumentert. Man kan komme med mange trøstende (men villedende) ord om overvekt, men grunnen til at hun er overvektig er at hun spiser for mye. Hun spiser ikke «mye mindre» mat enn deg. Det er det selvfølgelig ingen grunn til at du skal slenge tilbake til henne, altså. Men hun spiser langt mer enn hun sier. Eventuelt innser. Anonymkode: 6a621...dd5 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:04 #23 Skrevet tirsdag kl. 11:04 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hun er overvektig, men spiser mye mindre mat enn hva jeg gjør. Anonymkode: 1579d...aa5 Tenkte meg det. Hun er misunnelig på deg som er slank/normalvektig og spiser helt normalt. Hun spiser nok mye mer enn hun sier, eller feil mat/veldig kaloririk mat. Anonymkode: d8a84...e94 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå