AnonymBruker Skrevet 7. april #1 Skrevet 7. april Hei alle sammen 🤍 Jeg er nå på PP18 uten hell. Skal henvises til IVF i mai, men vi prøver selvfølgelig frem til det. Syklusen min er vanligvis veldig lik, men jeg har alltid brun spotting før mensen kommer ordentlig i gang med friskt blod. Gynekologen min har sagt at jeg ikke skal registrere mensen før det kommer friskt blod, siden spottingen ofte gjør meg usikker. Som regel varer den brune spottingen i én dag før det tar seg opp, enten samme natt eller dagen etter. Nå er jeg 14 DPO, og jeg har hatt brun spotting siden 11 DPO, men bare litt. Den 11 var det litt mye blandet med slim. I dag er det nesten ingenting på papiret. Jeg har en del murringer/stikkinger og er ganske oppblåst, egentlig veldig likt som ved mens. Jeg har én graviditetstest igjen hjemme, men har egentlig slått meg til ro med at dette er mensen. Samtidig, siden blødningen ikke har tatt seg skikkelig opp enda, kjenner jeg at jeg håper litt likevel… Er det noen her som har opplevd noe lignende og likevel vært gravide? Jeg vurderer å spare testen noen dager til. Tok en test på 10 DPO som var negativ, og etter et år med mange EL- og graviditetstester prøver jeg å ikke bruke flere enn nødvendig. Setter stor pris på om noen vil dele erfaringer 🤍 Anonymkode: 7ee7e...69a
AnonymBruker Skrevet 12. april #2 Skrevet 12. april Jeg hadde sånn du beskriver... men da fikk jeg også svak positivt. Var gravid på blodprøve, men mistet dessverre en uke etter... Anonymkode: 864d7...2d1
AnonymBruker Skrevet 12. april #3 Skrevet 12. april Jeg tok ut spiral og prøvde i fem mnd uten at noe skjedde. Begynte å spotte fra dag 10. mensen dag 12. fikk progesteron og ble gravid på første forsøk. Anbefales. Det gjør at det befruktede egget får tid til å feste seg ordentlig før mensen kommer. Anonymkode: 54c94...bcf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå