Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 57 år og min overleppe har blitt tynnere og bittelitt rynktete (jeg har aldri røyket). Skal til min botoxbehandler i neste uke for sinnarynke og hodebunn for spenningshodepine, og lurer på om noen har prøvd lipflip her inne?

Jeg ønsker naturlig resultat, litt glattere, men ikke slik tydelig kant sett fra siden. 

Kom gjerne med deres erfaringer. Motstander av botox osv bes å ikke svare - det skaper kun støy når jeg nå spør et konkret spørsmål. 

Anonymkode: 3ba51...d72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd det, men vær obs på at dersom du gir oral, vil denne prosedyren endre funksjonaliteten av den slags aktiviteter... 😅

Anonymkode: 87850...969

Skrevet

En venn av meg har tatt det og endte opp med skikkelig andeleppe. 

Anonymkode: 96a20...820

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har ikke prøvd det, men vær obs på at dersom du gir oral, vil denne prosedyren endre funksjonaliteten av den slags aktiviteter... 😅

Haha! Hadde jeg ikke tenkt på… Er det det samme problemet med en ørliten dose filler?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En venn av meg har tatt det og endte opp med skikkelig andeleppe. 

Anonymkode: 96a20...820

Ok. Det er det jeg for alt vil unngå! Jeg må høre med behandler, hun er veldig dyktig og ærlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha! Hadde jeg ikke tenkt på… Er det det samme problemet med en ørliten dose filler?

Nei, det er botoxen som forårsaker vanskeligheten på det feltet 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei, det er botoxen som forårsaker vanskeligheten på det feltet 🙈

Ja, det er vel muskellammelsen… 🫦

Skrevet

Jeg hadde nok heller gått for en dråpe filler, har ikke lyst til å lamme musklene i leppa 😅

Anonymkode: e0c17...b89

Skrevet

Jeg elsker effekten den gir, men det varer svært kort syns jeg. Så jeg har heller gått over til liten dose fillers. Går man til flink behandler så fyller de ikke på store doser og gjør deg til en «and». 

Anonymkode: 06b57...8ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...