Gå til innhold

Barnet ble 13 i vinter ,men feiret ikke da

Fremhevede innlegg

Skrevet

For da lå begge syke først med influensa og så fikk jeg lungebetennelse og var ikke skikkelig i form før nesten 2 mnd senere. Nå tenkte vi at hn skulle feires og ønsker og invitere hele klassen siden det er siste året på barneskolen, hn vil ha klassefest, de er 21 i klassen så tenkte og leie idrettshallen her vi bor så får de god plass. Jeg bare lurer hva er lurt og servere ? Og hvor mye? Kake eller is? Barnet spiser alt så er ikke noe stress sånn sett, så tenkte jeg snacks og godis , en lørdag fra 13- 16

har greit budsjett så er ikke noe problem, er 10 000 jeg kan bruke på det 

Anonymkode: 83ff0...0fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare gøy med klassefest!

Flott at ditt barn spiser alt. 🙂

Husk at ikke alle gjør det. Gi beskjed om at du må ha beskjed innen dato X om eventuelle allergier og lignende hensyn må tas i matveien. Før bodde vi i et strøk der flere spiste halal-vennlig mat. 
Hva har ditt barn fått som mat i andres bursdager?

Anonymkode: 1673b...52d

• Nyttig 1
Skrevet

Når de er 13 år er vel formiddagsbursdag på 2 timer temmelig ukult…?

Her vil de være store i den alderen, og gjøre ting som bowling- bursdag med pizza og slikt.

Anonymkode: 2ce8e...d7b

• Liker 5
Skrevet

Her er de over på kino og sushi forlengst. Stor feiring i gymsalen er helt ut.. 

Anonymkode: 23c03...e71

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

For da lå begge syke først med influensa og så fikk jeg lungebetennelse og var ikke skikkelig i form før nesten 2 mnd senere. Nå tenkte vi at hn skulle feires og ønsker og invitere hele klassen siden det er siste året på barneskolen, hn vil ha klassefest, de er 21 i klassen så tenkte og leie idrettshallen her vi bor så får de god plass. Jeg bare lurer hva er lurt og servere ? Og hvor mye? Kake eller is? Barnet spiser alt så er ikke noe stress sånn sett, så tenkte jeg snacks og godis , en lørdag fra 13- 16

har greit budsjett så er ikke noe problem, er 10 000 jeg kan bruke på det 

Anonymkode: 83ff0...0fe

Kjør på!

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Her er de over på kino og sushi forlengst. Stor feiring i gymsalen er helt ut.. 

Anonymkode: 23c03...e71

Er vel ikke det for alle da

• Liker 1
Skrevet

Hva skal de gjøre i en hel idrettshall? Spille fotball osv? Er kanskje kulere å ha festen på kvelden med disco feks, og litt mindre lokale så det er hyggeligere :)

Anonymkode: a0c53...b37

• Liker 1
Skrevet

Om penger ikke er problemet så kanskje kino? 
Eller bowling som noen foreslo? 

Anonymkode: 73dce...bcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...