Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt det litt kjipt i påsken, og gnagd på hverandre mer enn vanlig. I dag hadde vi en stor krangel hvor det bunner i bagateller som ble blåst opp fra begge sider. Han eier huset vi bor i også presterer han å si « du får faen ikke nærme deg dette huset noe mer» tingene mine er der inne, så jeg er usikker på hva jeg nå skal gjøre.. 

Anonymkode: 11ac9...30d

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjipt med dårlig stemning ❤️ 

Hva krangler dere om?

Anonymkode: 7cb82...972

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjipt med dårlig stemning ❤️ 

Hva krangler dere om?

Anonymkode: 7cb82...972

Kranglet egentlig bare om at jeg har vært litt borte den siste tiden pga jobb og det bare ballet på seg til å bli helt andre ting. Husker såvidt hva det gjaldt, annet enn at det ble sagt dumme ting fra begge kanter. Sover hos foreldrene mine nå og han har vært helt stille siden jeg dro. 

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi har hatt det litt kjipt i påsken, og gnagd på hverandre mer enn vanlig. I dag hadde vi en stor krangel hvor det bunner i bagateller som ble blåst opp fra begge sider. Han eier huset vi bor i også presterer han å si « du får faen ikke nærme deg dette huset noe mer» tingene mine er der inne, så jeg er usikker på hva jeg nå skal gjøre.. 

Da kontakter du politiet for bistand med å få hentet ut tingene dine.

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (1 minutt siden):

Hjepes for en dramatisering 

Anonymkode: 64736...2fb

• Liker 18
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Litt mer enn småkjlpt, vil jeg kalle det. Nærmest utilgivelig. Han presser og truer deg fordi du er den økonomisk svakeste parten?

Anonymkode: 39468...f8d

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (3 minutter siden):

Chill. 

Anonymkode: 4b478...c26

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Lorieen skrev (2 minutter siden):

Det tenker du er det smarteste nå? Hvor gammel er du? 

Til ts  ❤️   hva vil du? Tenk deg om du ❤️

Lykke til!! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Send ham en melding om at du tar ham på ordet, du skal ikke nærme deg hans hus mer, men at du i morgen ettermiddag kl. xx kommer sammen med dine foreldre/søsken/venner for å hente dine eiendeler som er hos ham.

Anonymkode: dac29...2d6

• Liker 13
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Han kan ikke gjøre noe med dine ting. Men la det gå pr dager. Før du ber evt om å få hentet tingene dine. Føler du deg utrygg ha noen med deg i bilen . 

Anonymkode: 7799a...e25

• Liker 1
Skrevet

Ta han på ordet. Få hjelp av far, brødre, onkler, fettere, altså et par grepa mannfolk, til å hente eiendelene dine. 

Sånne uttalelser kan finne på å bli sittende hos deg i mange år, jeg snakker av erfaring. 

Ta vare på deg selv 💜 Lykke til!

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere var sammen da dette ble sagt, ansikt til ansikt? Og hva skjedde videre? Og rett før dette? Siden du sover et annet sted er dette tydeligvis en veldig stor konflikt, om ikke det nå er slutt. Hva tenker du? Dere må jo snakke sammen en eller annen gang. Om det er for at du skal hente tingene dine eller hva. 

Anonymkode: e3f23...06d

AnonymBruker
Skrevet

Dette er typisk dame som faller for noe hun vet ikke vil fungere og synes synd på seg selv når det skjer. Skal ikke være mulig å måtte flytte inn til foreldre i 2026 😆

Anonymkode: b8ba3...177

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kranglet egentlig bare om at jeg har vært litt borte den siste tiden pga jobb og det bare ballet på seg til å bli helt andre ting. Husker såvidt hva det gjaldt, annet enn at det ble sagt dumme ting fra begge kanter. Sover hos foreldrene mine nå og han har vært helt stille siden jeg dro. 

Ta med deg faren din bort det hvis han ikke blir normal snart

Anonymkode: 51f94...3ff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er typisk dame som faller for noe hun vet ikke vil fungere og synes synd på seg selv når det skjer. Skal ikke være mulig å måtte flytte inn til foreldre i 2026 😆

Vi har vært samboere i 4 år, og aldri har han sagt noe sånt. Ellers har vi det veldig greit sammen. Jeg har forresten ikke flyttet inn til foreldrene mine heller, men tok en dag eller noen på overnatting etter at han sa jeg skulle holde meg langt unna. Grunnen til at han eier huset er fordi han har fast jobb, og jeg er student. Betaler leie til han, og det meste av inventaret i huset er mitt.

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har vært samboere i 4 år, og aldri har han sagt noe sånt. Ellers har vi det veldig greit sammen. Jeg har forresten ikke flyttet inn til foreldrene mine heller, men tok en dag eller noen på overnatting etter at han sa jeg skulle holde meg langt unna. Grunnen til at han eier huset er fordi han har fast jobb, og jeg er student. Betaler leie til han, og det meste av inventaret i huset er mitt.

Be ham fucking rulle inn, du bor der og har rett til hjemmet ditt DRA HJEM. 

Anonymkode: 51f94...3ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er du helt blottet for empati?? 

Anonymkode: f444d...b83

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
Grå skrev (30 minutter siden):

Det tenker du er det smarteste nå? Hvor gammel er du? 

Til ts  ❤️   hva vil du? Tenk deg om du ❤️

Lykke til!! 

Hvor gammel jeg er? 43 og et halvt. Gammel nok til å respektere beskjeder. Dersom noen sier til meg at jeg ikke er velkommen et sted, f.eks, så tar jeg dem på alvor. Om eiendelene mine befinner seg på et sted jeg ikke lenger er velkommen, ja, da sørger jeg for å få dem ut derfra med nødvendig bistand. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Mye kunne vært løst dersom damer sørget for å være eieren selv. Økonomiske muskler er alltid bra.

Anonymkode: 39468...f8d

• Nyttig 1
Skrevet

Pust ut, sov en natt og prat sammen i morgen. Noen ganger blir vi teite pga småting. Men stort sett kan det ordnes opp i, hvis fundamentet er godt nok. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...