AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Hei! Jeg opplevde at typen min legger bort telefonen litt fort når jeg setter meg i sofaen med han og fikk en litt sånn rar følelse. Mulig jeg er påvirket av at det nylig kom ut at min far var utro med min mor i flere år, noe jeg aldri hadde sett for meg at han kunne være i stand til.. Uansett så krysset jeg over en grense å sjekket typen min sin telefon (vet det egentlig ikke er greit å gjøre). Da jeg leste gjennom dialogen hans med ei venninne fra videregående fikk jeg fort en klump i magen. De var kjærester på videregående men har holdt kontakt gjennom hele voksenlivet. Jeg så at typen min skrev seksuelt med denne venninna mens han var sammen med eksen sin. Jeg vet at han fikk lite nærhet i forholdet med eksen og at de hadde sine utfordringer, men fikk likevel en klump i magen over grensen han er i stand til å krysse? Han skrev blant annet til henne at han tenkte på sexen deres fra tiden på videregående mens han og eksen forsøkte å lage baby sammen. At hun var og alltid kom til å være spesiell for han. Seksuelle detaljer fra de var sammen som var drøye ble også nevnt. Denne venninnen er også gift. De skriver enda med hverandre selv om jeg er sammen med han, men så ingen meldinger som var direkte seksuelle. Det var likevel vennlig tone med jevn dialog og hvor de sender videoer av at de synger til hverandre (begge har interesse for musikk) Han sier hun er en venninne og at han ikke tenker sånn om henne mere, men han har jo i voksen alder, etter han fikk barn og for bare 3 år siden skrevet veldig seksuelt med henne mens han og hun var i forhold. Venninna skrev at hun måtte slette meldingene. Jeg føler meg litt utrygg i den relasjonen og i tilliten til han. Er redd han kan gjøre noe sånt mot meg hvis vi får en vanskelig periode. jeg var ærlig om at jeg så på telefonen hans og han sa han har lært og aldri ville gjort noe sånt med meg, at jeg og han har en helt annen relasjon enn han og eksen. spørsmålet mitt er, hvordan ville dere reagert og hva ville dere gjort? Er det urimelig av meg å ønske at han ikke har henne på Snapchat? Jeg bryr meg ikke så mye om andre plattformer, men føler snap er litt lettere å gå over en grense uten noen spor? Eller ville dere godtatt relasjonen slik? håper på noen fornuftige råd der ute Anonymkode: dfb93...609
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Kjæresten min og jeg er enige om å ikke ha kontakt med ekser. Vi har barn med hver vår eks, så vi har kontakt med de pga. barna. Men ellers har vi ingen relasjoner med noen vi har hatt sex med. Hvorfor tviholde på disse relasjonene med mindre man ønsker å gjøre noe senere, ha en back-up. Jeg tror typen din alltid kommer til å ha følelser for henne. Anonymkode: 005d3...235 1 2
PM75 Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Hadde de vært helt ferdige med hverandre, så hadd jeg akseptert kontakten. Men ut ifra det du har funnet, ts, så hadde jeg satt hardt mot hardt. Hvis han tviholder på kontakt med henne så vet du at magefølelsen din er riktig. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjæresten min og jeg er enige om å ikke ha kontakt med ekser. Vi har barn med hver vår eks, så vi har kontakt med de pga. barna. Men ellers har vi ingen relasjoner med noen vi har hatt sex med. Hvorfor tviholde på disse relasjonene med mindre man ønsker å gjøre noe senere, ha en back-up. Jeg tror typen din alltid kommer til å ha følelser for henne. Anonymkode: 005d3...235 Min eks var bestevenn med sin ekssamboer. Hun ble omtalt som en «søster» for han. Han var utro med henne flere ganger i løpet av årene vi var sammen. Ca 3 uker etter at jeg gjorde det slutt, var de offisielt et par igjen. Jeg kommer aldri til å røre en mann som er bestevenn med eksen igjen. Eller har noe slags vennskap, annet enn fordi man har felles barn. Anonymkode: 829b1...012 3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden PM75 skrev (24 minutter siden): Hadde de vært helt ferdige med hverandre, så hadd jeg akseptert kontakten. Men ut ifra det du har funnet, ts, så hadde jeg satt hardt mot hardt. Hvis han tviholder på kontakt med henne så vet du at magefølelsen din er riktig. Du kan ALDRI være sikker på at noen er ferdige med en eks vare fordi de sier det. Det trodde sikkert TS lenge også. Anonymkode: 005d3...235
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): De var kjærester på videregående men har holdt kontakt gjennom hele voksenlivet. Jeg så at typen min skrev seksuelt med denne venninna mens han var sammen med eksen sin. Jeg vet at han fikk lite nærhet i forholdet med eksen og at de hadde sine utfordringer, men fikk likevel en klump i magen over grensen han er i stand til å krysse? Du vet, psykopatene her beskriver det alltid som at venner av annet kjønn bare er det...så kommer det fram etter hvert. Helt normal psyko-oppførsel på KG. Anonymkode: d484e...a2a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå