Snuppiluppi84 Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Hva syns dere om nye programlederen? Syns det var mer rolig stemning. Var så heseblesende med Ulrikke. 6
Natttåke Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Liker henne godt. Synes det var underlig at ingen fikk til de gule bombene. For meg er det enkelt og grunnleggende, men godt. ❤️
Snuppiluppi84 Skrevet 4 timer siden Forfatter #3 Skrevet 4 timer siden Har ikke laget gule bomber før, men trodde de fleste visste hvordan de så ut i det minste.
Blekkulfina Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Ja det var veldig rart at så bakekyndige folk ikke vet hva gule bomber er for noe?! Til og med jeg vet det, som ikke er noen racer på kjøkkenet akkurat😅 Imponert over den nye programlederen, som klarte seg veldig bra med SÅ kort forberedelsestid som hun fikk. Også lar hun deltakerne skinne i større grad enn det forgjengeren gjorde, god start👏 5
Babyface Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Julie er en bedre programleder enn Ulrikke. Som vanlig er kunnskapsnivået i den norske versjonen av programmet lav. 2
Cookie123 Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Er gule bomber så kjent, da? Jeg hadde aldri hørt om det før! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå