AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Jeg er 36 år og stortrives som singel. Har en del fysiske helse utfordringer som gjør at det ikke er forsvarlig å få barn, men er såpass heldig at det er ikke noe jeg har ønsket meg heller. Vært i forhold før, men nå bare nyter jeg det å bo alene. Noen kompiser av meg kan ikke fatte dette. Men de sier noe jeg er enig i: jeg kan plutselig forelske meg. For hvem vet, men det er ikke noe jeg aktivt søker. De mener jeg MÅ date uansett hva jeg vil, i tilfelle jeg møter noen jeg kan bli forelsket i. Bare tanken på det får det til å vrenge seg inni meg, for om jeg kjenner meg selv godt nok vil jeg velge singel livet uansett hvor vondt det måtte gjøre Jeg føler også det er lureri om jeg drar på dates med null intensjon i noe seriøst (er også helt ferdig med one night stands eller slike relasjoner). Hva tenker dere? Har de rett eller bare forstår de ikke meg? Anonymkode: 27379...191 1
Daria Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Jeg kan ikke se eneste grunn til å date med mindre du faktisk ønsker det selv. Man kan leve helt fint som singel og trives med det, og man kan treffe noen uten å aktivt lete etter det. Stol på deg selv og dine egne følelser og behov. 8 1 7
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Daria skrev (3 minutter siden): Jeg kan ikke se eneste grunn til å date med mindre du faktisk ønsker det selv. Man kan leve helt fint som singel og trives med det, og man kan treffe noen uten å aktivt lete etter det. Stol på deg selv og dine egne følelser og behov. Takk ❤️ ts Anonymkode: 27379...191 1
Gratis Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Er du fornøyd så er du fornøyd. Det kan vel ikke være så vanskelig å forstå for de rundt deg? Du gir inntrykk av å være sosialt tilfredsstilt og mange trives godt i eget selskap 😎 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Noen kompiser av meg kan ikke fatte dette. Anonymkode: 27379...191 Utrolig mange kan ikke forstå at folk trives som singel. De forstår deg ikke. Anonymkode: 37053...457 5
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Utrolig mange kan ikke forstå at folk trives som singel. De forstår deg ikke. Anonymkode: 37053...457 Jeg syntes det er så rart. Kan ikke forstå at andre ikke forstår at andre lever andre liv og har andre ønsker 🙈 merkelig nok har de bare slike meninger om hva som omhandler meg, f eks sminke og hår osv. de bryr seg ikke om fargen på veggen min hjemme ts Anonymkode: 27379...191
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden De legger sine egne ønsker på deg, de skjønner deg ikke helt. Klart du ikke skal på date om du ikke ønsker!!! Anonymkode: a7f77...060 2
Strigiformes Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 36 år og stortrives som singel. Har en del fysiske helse utfordringer som gjør at det ikke er forsvarlig å få barn, men er såpass heldig at det er ikke noe jeg har ønsket meg heller. Vært i forhold før, men nå bare nyter jeg det å bo alene. Noen kompiser av meg kan ikke fatte dette. Men de sier noe jeg er enig i: jeg kan plutselig forelske meg. For hvem vet, men det er ikke noe jeg aktivt søker. De mener jeg MÅ date uansett hva jeg vil, i tilfelle jeg møter noen jeg kan bli forelsket i. Bare tanken på det får det til å vrenge seg inni meg, for om jeg kjenner meg selv godt nok vil jeg velge singel livet uansett hvor vondt det måtte gjøre Jeg føler også det er lureri om jeg drar på dates med null intensjon i noe seriøst (er også helt ferdig med one night stands eller slike relasjoner). Hva tenker dere? Har de rett eller bare forstår de ikke meg? Anonymkode: 27379...191 Det er helt vanlig at andre blander seg inn i ditt liv om de får sjans til det. Jeg har fått kommentarer som: Jeg må få meg noe, og at jeg må komme meg på Tinder.... Kjenner bare motstand i meg når jeg får slike kommentarer. Det virker rett og slett mot sin hensikt. Så jeg forstår deg veldig godt. Gjør ting i ditt tempo er mitt råd. Kjenn etter hva som kjennes greit for deg. Mest sannsynlig så tenker de utifra seg selv. Det er det de ville gjort muligens, og da tenker de at det må jo du også gjøre. Dette kaller jeg for saueflokkmentalitet. Så da må jeg dessverre skuffe dem ved å si at: Jeg er en geit og jeg går mine egne veier 😆 De ler godt da 😂 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden Strigiformes skrev (10 minutter siden): Det er helt vanlig at andre blander seg inn i ditt liv om de får sjans til det. Jeg har fått kommentarer som: Jeg må få meg noe, og at jeg må komme meg på Tinder.... Kjenner bare motstand i meg når jeg får slike kommentarer. Det virker rett og slett mot sin hensikt. Så jeg forstår deg veldig godt. Gjør ting i ditt tempo er mitt råd. Kjenn etter hva som kjennes greit for deg. Mest sannsynlig så tenker de utifra seg selv. Det er det de ville gjort muligens, og da tenker de at det må jo du også gjøre. Dette kaller jeg for saueflokkmentalitet. Så da må jeg dessverre skuffe dem ved å si at: Jeg er en geit og jeg går mine egne veier 😆 De ler godt da 😂 Samme her, opplever til tider kommentarer som "Nå er det jo lenge siden det tok slutt, prøv deg på Tinder da vel" osv. Men får egentlig helt avsmak av plattformene. Dessuten er det egentlig håpløst som mann uansett i dagens samfunn, så da lever jeg heller så godt jeg kan alene, med en mikroskopisk mulighet for at man treffer noen tilfeldigvis - Vil uansett ikke forsøke å tvinge det frem på noe vis. Syntes heller ikke det er forsvarlig å sette barn til verden i den situasjonen man er i nå, med tredje verdenskrig på trappene og whatnot. Når vi alle kan være døde pga. en gal mann i USA om noen år.... Anonymkode: aefe8...5c5 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden selvfølgelig må man ikke date hvis man ikke har lyst på kjæreste og trives på singel 🙄 Anonymkode: c6886...e9e 2
Strigiformes Skrevet 10 timer siden #11 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Samme her, opplever til tider kommentarer som "Nå er det jo lenge siden det tok slutt, prøv deg på Tinder da vel" osv. Men får egentlig helt avsmak av plattformene. Dessuten er det egentlig håpløst som mann uansett i dagens samfunn, så da lever jeg heller så godt jeg kan alene, med en mikroskopisk mulighet for at man treffer noen tilfeldigvis - Vil uansett ikke forsøke å tvinge det frem på noe vis. Syntes heller ikke det er forsvarlig å sette barn til verden i den situasjonen man er i nå, med tredje verdenskrig på trappene og whatnot. Når vi alle kan være døde pga. en gal mann i USA om noen år.... Anonymkode: aefe8...5c5 Verden har alltid vært gal. Vi har bare aldri visst det så godt som nå 😂
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Skrevet 10 timer siden Strigiformes skrev (2 minutter siden): Verden har alltid vært gal. Vi har bare aldri visst det så godt som nå 😂 Joda, men "vår" del av verden har hatt en historisk fin periode fra WW2 til sånn cirka nå, når den nærmer seg slutten. Hva pokker betyr romanser for fremtiden da... Anonymkode: aefe8...5c5
Strigiformes Skrevet 10 timer siden #13 Skrevet 10 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Joda, men "vår" del av verden har hatt en historisk fin periode fra WW2 til sånn cirka nå, når den nærmer seg slutten. Hva pokker betyr romanser for fremtiden da... Anonymkode: aefe8...5c5 Jeg vil si det betyr ganske mye. Positive følelser og positivitet kan øke livskvaliteten og forbedre helsa betraktelig. Hvem vil ikke ha dobbel lykke istedenfor en? Det er mye lettere å dra hverandre opp når man er to likesinnede. Å være alene kan være veldig tungt i perioder. Endret 10 timer siden av Strigiformes
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Skrevet 10 timer siden Du må absolutt ingenting. Gjør det du føler er riktig for deg. Anonymkode: a9849...c49 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Skrevet 10 timer siden Skjønner deg ts. Dater heller ikke ( med mindre jeg akutt blir forelsket i noen jeg møter helt naturlig og ikke utifra date) har ikke egentlig tid til kjæreste. Har fått barna mine, og er veldig kresen så litt vits i å gå på apper og måtte gjennom noe jeg uansett aldri hadde ville ha. Vært mesteparten av livet i forhold, foretrekker singellivet til venner sin frustrasjon. Anonymkode: 0cede...649
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Utrolig mange kan ikke forstå at folk trives som singel. De forstår deg ikke. Anonymkode: 37053...457 Jeg klarer derimot ikke å forstå folks desperate jakt etter en partner. Nå er dette normalisert, men å legge ut bilde og en liste om seg selv på nett, så alle kan se og dømme er fader meg så sykt. Folk er helt febrilske, og kaller alt de forelsker seg i for den store kjærligheten/den rette. Romantiserer alt, så for å snu på krona så fort personen viser sitt sanne ansikt. Rart det der, hvor man går fra å være den rette til rette fiende🤣 Anonymkode: 06758...9e8
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Skrevet 9 timer siden Strigiformes skrev (32 minutter siden): Jeg vil si det betyr ganske mye. Positive følelser og positivitet kan øke livskvaliteten og forbedre helsa betraktelig. Hvem vil ikke ha dobbel lykke istedenfor en? Det er mye lettere å dra hverandre opp når man er to likesinnede. Å være alene kan være veldig tungt i perioder. Vi skal uansett alle møte enden alene til syvende og sist, så å lulle seg inn i den type romantikk er ikke for meg i alle fall. Ja, det kan være fint å være to hvis det virkelig klaffer, men det er ikke verdt å ofre alt annet for, og det har begrenset betydning i disse dager opplever jeg. Anonymkode: aefe8...5c5 1
GlitrendeSjokolade Skrevet 9 timer siden #18 Skrevet 9 timer siden (endret) Det finnes ingen norsk lov som jeg vet om som sier at folk må date hvis de selv trives som singel Endret 7 timer siden av GlitrendeSjokolade
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #19 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 36 år og stortrives som singel. Har en del fysiske helse utfordringer som gjør at det ikke er forsvarlig å få barn, men er såpass heldig at det er ikke noe jeg har ønsket meg heller. Vært i forhold før, men nå bare nyter jeg det å bo alene. Noen kompiser av meg kan ikke fatte dette. Men de sier noe jeg er enig i: jeg kan plutselig forelske meg. For hvem vet, men det er ikke noe jeg aktivt søker. De mener jeg MÅ date uansett hva jeg vil, i tilfelle jeg møter noen jeg kan bli forelsket i. Bare tanken på det får det til å vrenge seg inni meg, for om jeg kjenner meg selv godt nok vil jeg velge singel livet uansett hvor vondt det måtte gjøre Jeg føler også det er lureri om jeg drar på dates med null intensjon i noe seriøst (er også helt ferdig med one night stands eller slike relasjoner). Hva tenker dere? Har de rett eller bare forstår de ikke meg? Anonymkode: 27379...191 Drit I dem! Anonymkode: 9a976...558 1
Macro Skrevet 2 minutter siden #20 Skrevet 2 minutter siden Jeg synes alvorlig synd i folk som ikke har opplevd eller klarer å forstå at man kan være lykkelig som singel. Strigiformes skrev (10 timer siden): Jeg vil si det betyr ganske mye. Positive følelser og positivitet kan øke livskvaliteten og forbedre helsa betraktelig. Hvem vil ikke ha dobbel lykke istedenfor en? Det er mye lettere å dra hverandre opp når man er to likesinnede. Å være alene kan være veldig tungt i perioder. Jeg vet ikke hvorfor du ikke klarer å forstå at lykken faktisk kommer fra enselv, men å være i et forhold når man vil være alene er grusomt. Det er et usynelig mentalt fengsel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå