Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oversvømmelse + mer i kjelleren.....

Og alt vi har lagret der, har blitt ødelagt... Har leiet hus i fire år nå, skal flytte til sommeren. Vi har hatt mye trøbbel her, siste er at vi fikk noen cm med vann i kjelleren. Jeg har brukt det som lagringsplass.

Har hatt en del i plastbokser, HELDIGVIS! Men noe ikke. Det som var i papp har stått på presenning for jeg har vært redd for fuktig gulv tidligere. Men det har vært rotter der og og mye er spist på. Så det er mugg, insekter og rotter + vått 🙃😵😢

Jeg har forsøkt å tørke fotografier, mye er ødelagt... Klær, minner fra barna, og mye mye mer. 

Jeg er alene med barn og er allerede sliten, nå må jeg gå gjennom alt, forsøker å redde så mye som mulig ved å flytte ting til lager. Har innbo forsikring via Fagforbundet. 

Men hvordan går jeg frem og dokumenterer? Det er jo så mye ting, meste er jo av sentimental verdi og jeg skjønner at det ikke har noe å si for forsikringen. Jeg klarer ikke gå gjennom alt så raskt heller, må ta litt og litt grunnet tid mellom barn og jobb også... 

Tar man bilde av hvert plagg liksom? 😨😰 Det meste blir bare kastet, orker ikke se for lenge på hva det er en gang fordi jeg vet det er ting barna har laget som gjør meg trist å ka

ste...

Anonymkode: b69e5...345

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange steder er kjeller svært uegnet til lagringsplass, nettopp pga. fare for vann. Når jorda blir mettet så finner vannet veien inn dit den ikke skal og særlig på denne tiden av året. Lett å være etterpåklok, men nå vet du det iallfall til neste gang.

Ta kontakt med forsikringsselskapet ditt. Ta bilder av alt som er skadet

Anonymkode: 1727a...57f

Skrevet

Forsikringsselskapet hjelper deg. Det er en del av det man betaler for. Ring dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...