Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags bilder gir deg et godt første inntrykk?
Og hva er negativt?

Skriv gjerne om du er mann eller kvinne og alder.

Jeg liker bilder i naturen, gjerne noen tatt i et miljø man vanligvis vanker i, som sier noe om deg som person.
Så liker jeg ikke selfier. Liker heller ikke at bildene er utdaterte, typ 10 år gamle.

k 50+

Anonymkode: d917f...e7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke flere treningsbilder. Greit, du kan løfte noe jern, flott, men hvorfor tror du det imponerer?

Anonymkode: 328e4...a05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker ærlige, tydelige bilder. Selfies er helt greit, men ikke med filter eller rare uttrykk på. Og man må ha med helfigur også. Og selvfølgelig ikke 5-10 år eller kg siden… er kvinne.

Anonymkode: 3bb4d...24b

Skrevet

Tenker at det er lurt med bilder der man viser at man trives og er avslappet, eller i forhold til noe man brenner for. 

Hva er din lidenskap?

Jeg liker å se bilder av mennesker i sitt naturlige element. Føler og opplever at det blir mest autentisk og ekte.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Orker ikke flere treningsbilder. Greit, du kan løfte noe jern, flott, men hvorfor tror du det imponerer?

Anonymkode: 328e4...a05

Det viser at du holder deg i form, og tar vare på kroppen din. Stort pluss

1 hour ago, AnonymBruker said:

Liker ærlige, tydelige bilder. Selfies er helt greit, men ikke med filter eller rare uttrykk på. Og man må ha med helfigur også. Og selvfølgelig ikke 5-10 år eller kg siden… er kvinne.

Anonymkode: 3bb4d...24b

Helt enig, det viktigste er å ha et helfigur. Har du bare ansiktsbilde av deg selv, så vet man dessverre at du er overvektig. Husk også høyde, er viktig for mange

Anonymkode: 25b48...30f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, så jeg vet ikke nøyaktig hva slags bilder andre kvinner legger ut på profilene sine. Men det jeg opplever som en uting blant mange menn, er for eksempel profiler med fem bilder der han har solbriller på alle, eller bilder hvor man rett og slett ikke ser ansiktet ordentlig. Det gir lite å gå etter..

Jeg er heller ikke så begeistret for profiler som har ett bilde av ham selv, og deretter fire–fem bilder av bilen, huset eller katten. Det sier mer om eiendelene hans og jeg har aldri vært av den typen dame som er mer opptatt av eiendelene hans enn hvem han er.

Treningsbilder er helt greit, men kanskje ikke bare treningsbilder. Da sender man fort et signal om at trening er hele identiteten, og det kan skremme bort mange potensielle matcher som ikke kjenner seg igjen i det, selv om de trener selv.

Anonymkode: 43584...745

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...